Arnout Mobiel Geplaatst 11 mei, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 mei, 2009 Gisteren helaas een lelijke kras in mijn rechterachterportier opgelopen. Naast de krassen is op een aantal plekken de lak verdwenen en is de ondergrond (lichtblauwe basislak?) zichtbaar. Het portier is niet gedeukt. Ik ben op weg naar huis al even langs een schadebedrijf gereden: - één portier spuiten (schadeportier) en het voorportier uitspuiten (zo heette het geloof ik, ter voorkoming van kleurverschil) Kosten ingeschat 700 euro. Zijn er goedkopere manieren? Wat raden jullie me aan om te gebruiken om het ergste weg te krijgen?
MennoTDI Geplaatst 11 mei, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 mei, 2009 Moeilijk te zeggen zo. Is de kras erg diep? Je zou het op kunnen vullen met een lakstift, wetsanden en nabewerken, maar als ie zo diep is als het lijkt, dan blijf je het altijd zien, als je hem niet overspuit.
Jee13 Geplaatst 11 mei, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 mei, 2009 heb je een lakstift ? ik wil kras wel beoordelen/behandelen, maar dan moet je ritje dordrecht maken
Arnout Mobiel Geplaatst 11 mei, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 mei, 2009 heb je een lakstift ? ik wil kras wel beoordelen/behandelen, maar dan moet je ritje dordrecht maken Ja, ik heb een lakstift. Dank voor het vriendelijke aanbod. Ik kom hier graag op terug.
Aanbevolen berichten