Ga naar inhoud

Kofferbakbekleding Passat 3c Limo


fsiman

Aanbevolen berichten

Mannen,

 

Ik ben op zoek naar iemand die links en rechts in de kofferbak dichte panelen heeft met een klep welke je kan openen aan de bovenkant met 2 draaiknoppen.

Voor de linkerkant is dit paneel blijkbaar te koop (www.onderdelenshop.net) maar ik wil ze aan beide kanten hebben zodat ik daar een wisselaar en dergelijke netjes achter kan verstoppen.

Via de Etka kan ik er helaas niet achterkomen want er zijn heel wat verschillende uitvoeringen te bestellen.

 

Even voor alle duidelijkheid, ik heb dus links en recht de standaard afdekpanelen met vakken en losneembare zwarte plaatjes.

 

Misschien dat een Highline uitvoering dit standaard heeft.

 

Alvast bedankt.

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bij toeval moest ik aan je vraag denken. Ik kwam het tegen in de automap.

Kijk bij het deel "raad en daad", paragraaf 3.2 op blz. 66. :book:

 

Hier staat een afbeelding van de klep met 2 knoppen aan de linkerzijde.

Hierachter kan optioneel een 2e accu worden geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robèr,

 

Het klopt inderdaad wat jij gezien hebt.

Voor de linkerkant is het te leveren.

Bij de onderdelenshop hebben ze deze in ieder geval liggen.

Maar nu wil ik het graag aan beide kanten hebben zodat ik hierachter mijn audio spullen netjes kan verbergen.

Bijkomend voordeel is dan natuurlijk ook dat het er netjes opgeruimd uitziet en aan beide kanten hetzelfde aangezicht vind

persoonlijk ook wel erg mooi.

Overigens komt mijn dealer er ook niet helemaal uit want deze is er nu al zo'n 2 weken naar aan het kijken maar ze zullen het hoogstwaarschijnlijk wel opgeven, want je hebt er behoorlijk wat verschillende in blijkbaar en ze kunnen aan het nummer niet zien hoe het er daadwerkelijk uitziet.

 

Tot zover in ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.

 

Groeten,

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een Engelse variant?

Als de Engelsen de 2e accu rechts plaatsen tenminste.

 

Anders dien je zelf iets te fabriceren met een stukje triplex dat je bekleed met stof.

Is ook een nette en zeker de goedkoopste oplossing. Je zult alleen wel kleurverschil houden.

 

En als je toch de kofferbak netjes wilt, heb ik nog een goede tip!

viewtopic.php?f=104&t=23337&hilit=robertje&start=30

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden