Ga naar inhoud

GewoonJoey

Members+
  • Aantal items

    424
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

GewoonJoey won de laatste dag op juli 5 2019

GewoonJoey had de meest gelikete inhoud!

Over GewoonJoey

  • Verjaardag 29-03-1993

Contact Methods

  • Website URL
    Instagram.com/the_dutch_cc

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Nuland
  • Naam
    Joey Doedee

Overige

  • Auto
    Passat cc (2009)

Recente bezoekers van dit profiel

1444 profielweergaven

GewoonJoey's Achievements

251

Community reputatie

  1. Inmiddels heb ik de kabel eruit en ben begonnen met tape loshalen. Zelf proberen kost me namelijk alleen wat tijd wat ik zat heb nu in de vakantie. Probleem was al snel gevonden, ga de stekkers loshalen en een aantal krimpkousjes zetten. Daarna gaat alles er weer in en gaan we proefritje maken.
  2. Mensen, ik stop met zoeken. De eerste de beste reactie heeft toch gewonnen, heb de kabel vrijgezet en wat op een neer gedaan, probleem opgelost.
  3. Even een update, het probleem lijkt verholpen met het stellen van het slot. Klep sloot ook al een tijdje niet mooi strak (nu wel weer). Zou dit inderdaad het hele probleem kunnen zijn geweest of zou het toeval zijn?
  4. Ik heb op advies van meerdere het slot zelf vervangen. Ding koste maar een paar tientjes dus dit was nog wel te proberen. Ja dat lampje in de kofferbakjm mag best blijven branden, daar heb ik geen last van. Nadeel met dashboard melding is ookngeeoon dat ik mijn overige opties zoals olie temp etc niet kan aflezen.
  5. Wat me het meest stoort is dat ik mijn olie temperatuur enzo niet kan zien.
  6. Hoe ver loopt deze kabel door als ik vragen mag? En weet je zo welke ik zou moeten hebben, of moet ik dan echt het nummer op de kabel opzoeken? Je zei dat het nummer ongeveer in de kofferklep stangen zaten toch?
  7. Beste mede forummers, Het is even geleden dat ik hier ben geweest maar het is ontzettend druk geweest met van alles en nog wat. Nu in de vakantie mooi wat kunnen sleutelen maar blijft 1 probleem over. Mijn kofferbak klep lampje blijft aan als de klep dicht is. Slot is op advies vervangen, begin was goed maar nu blijft het lampje weer aan. Ooit gaat hij uit als ik de klep dichtgooi maar springt weer aan als ik door bijvoorbeeld een kuil of over een bult rijd. Klik ik het slotje met de hand dicht gaat het lampje meteen uit. Stekker contact puntjes zijn allemaal mooi schoon. Iemand een iede wat het kan zijn? Gaat om een klep van een passat cc 2009 welke met achterklep logo, schakelaar innde auto of met afstandsbediening geopend kan worden.
  8. Heb de auto achtergelaten aangezien deze toch de weg niet meer op mag, apk had gister goedgekeurd moeten zijn.. Ze gaan nu eventuele lekkages opzoeken en de live data bekijken. Geld koste het toch al, aangezien ik ze nu beide kan missen met 1 hand in het gips is de tijd wel gunstig. Heb niet hebben van een inkomen deze maand wat minder ?
  9. Inmiddels lijken de misfires verdwenen te zijn maarczit uk met het volgende probleem, waarschijnlijk te maken met de misfires en dergelijke. Co is te hoog.. uitlaat is van binnen pikzwart, en lijkt nog niet helemaal lekker door te trekken.
  10. Zit een dv+ in van een bekend merk (naam even kwijt) gelijk met chippen laten doen
  11. Klopt en dat zijn weer een paar goede redenen om het niet te doen. Heb wel al een prijsje liggen voor grotere turbo incl. chippen en de overige benodigdheden. De keus hoeft alleen nog maar gemaakt te worden. Dat zou dan voor de turbo zijn, injectoren wil ik dan gelijk goed laten reinigen.
  12. Ik twijfel er dus over om eventueel de turbo te vervangen voor een maatje groter als deze inderdaad gesneuvel is. Merkte dit weekend ook wel dat de turbo niet elke keer mee leek in te springen. Je miste af en toe echt die power, of hij kwam veeeel later pas. Dit en eventueel het cleanen van de injectoren was ik ook van plan inderdaad om te laten doen. Sowieso wel de voordeligste optie en als het helpt prima toch?
  13. Tijdje geleden langs de kant gestaan met mijn CC welke toen we bijna thuis waren opeens op 3 cylinders liep.. Uitvoegend van de snelweg gemisfired waardoor cylinder 3 volledig wegviel. Uurtje op de wegenwacht gewacht en in de tussentijd uitgelezen waarbij dus p0303 naar boven kwam. Toen de wegenwacht er was auto gestart en liep voor op 4 cylinders. Probleem werd geschoven op de bobines welke geadviseerd werd te vervangen. Naar huis gereden en toen de dag erop setje R8 bobines geplaatst. Probleem leek opgelost maar auto loopt nu nog niet helemaal zuiver. Bij rustig rijden en plankgas is er niks aan de hand, bij half gas optrekken stottert de auto wat en weet de toerenteller zich niet meer normaal te gedragen. Zelf had ik gedacht het te zoeken bij de injectie ergens maar nu werd mij verteld dat de turbo ook nog wel eens problemen kan geven. Ook een grote kanshebber denk ik nu aangezien ik soms wat boost lijk te missen en hij af en toe ook de melding "turbodruk niet behaalt" aangeeft bij uitlezen. Auto moet sowieso gekeurd worden dus wil hem dan ook gelijk even goed na laten kijken. Hoopte alleen dat er hier misschien vast wat meegedacht kon worden
  14. Die torx zaten deze aan de onderkant of ergens aan de binnenkant? Heb misschien nog wel van dat soort clipjes liggen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden