Ga naar inhoud

Roadrunner_nl

Members
  • Aantal items

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Roadrunner_nl

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    Oss
  • Naam
    RoadRunner

Roadrunner_nl's Achievements

0

Community reputatie

  1. Inmiddels geïnstalleerd, inderdaad appeltje eitje. Begrijp de problemen waar ze het op Duitse forum over hebben niet. Echter, het was helaas niet de oplossing voor het verkeersinformatieprobleem. Iemand verder nieuws? #teleurstelling
  2. Er schijnt een versie 2 van de kaart te zijn. Zou dat een oplossing zijn? Installatie lijkt echter nog niet triviaal. https://www.motor-talk.de/forum/die-neuen-karten-fuer-2018-stehen-fuer-discover-pro-zum-download-17-01-2018-t6246606.html?page=0#post52256350
  3. Downgraden kan gewoon als je deze kaartversie nog hebt. Via de DiscoverCare software kon twee weken geleden de oude kaart nog downloaden. Helaas was het bij mij niet de oplossing. Overigens is de DiscoverCare software ook een drama, want tergend langzaam.
  4. Inmiddels reactie gekregen van Volkswagen: “De verkeersinformatie van de A2 wordt niet of onvolledig gecommuniceerd. Dit probleem ligt echter bij het RDW. Wij kunnen dit helaas daardoor niet zelf intern oplossen. Wij gaan ons best doen om te kijken wat wij hier wel aan kunnen doen. Ik wens je verder een prettige dag!” Ze erkennen het probleem, maar een oplossing hebben ze niet zelf in de hand.
  5. Helaas bij mij ook. Nieuwe download, nieuwe installatie op de Discover Pro, helaas zonder verbetering. Daarnaast mail gestuurd naar VW, niet eens een ontvangstbevestiging. Vrees met vrezen. Als er iemand nieuws heeft, graag. Real time verkeersinformatie was voor mij de killing feature om van Mondeo naar Passat te switchen (zonder spijt overigens).
  6. Meeste andere wegen in Nederland ook. Alleen de A2 en A59 niet. Op de A2 staat jammerlijk genoeg wel vaak file.
  7. Laat even weten of dit de oplossing is voor het ontbreken van verkeersinformatie op de A2.
  8. Join the club. Ga dadelijk even berichtje naar VW sturen en hoop dat het snel is opgelost. Lijkt toch echt bij de servers van VW te liggen. Hotspot probleem heb ik niet, gebruik een Huawei E8231 wingle met een prepaird kaartje. Datagebruik is normaal gesproken nagenoeg nihil. Probleem is bij mij zeker niet de dataverbinding. Alle andere CarNet diensten werken perfect inclusief neerslagradar in de weer app.
  9. https://www.motor-talk.de/bilder/discover-media-pro-verkehrsmeldungen-online-car-net-von-tomtom-g77863097/asset-jpg-i209038092.html
  10. Hetzelfde probleem op de A2 en A59. Helaas is het terugzetten van de oude kaart (17/18) wel mogelijk maar loste het bij mij het probleem niet op. Ook een beetje huiverig voor de factory reset als ik niet zeker weet dat het de oplossing is.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden