Ik ben bij mijn dealer geweest, Heron in Hoorn.
Zij hebben een onderzoek gedaan en geconstateerd dat mijn media controller stuk is. Heron kon niet aangeven wanneer de reparatie gedaan zou worden, dit kon dagen maar ook maanden duren. Zij zouden mij wel bellen als het zover was! Toen ik aangaf dat ik toch wel erg graag een iets exactere datum wilde , werd ik behandeld als lastige klant. Een schandalige service van Heron.
Mijn leasemaatschappij nam mij serieus en startte de communicatie met PON en Heron, na een week kwam de melding dat de reparatie eind januari zal plaatsvinden.
Heron vindt het normaal dat je zes weken zonder radio/navigatie/carkit rond rijdt in een drie weken oude auto, ook konden zij mij niet aan een tijdelijke oplossing helpen. Wederom kwam mijn leasemaatschappij wel over de brug en heb ik van hen een Bluetooth speaker gekregen, Arval kent gelukkig een stuk betere service dan Heron.
Dat er is stuk gaat kan gebeuren, maar op zo en moment leer helaas wel Heron VW service organisatie kennen.
Wordt (hopelijk) vervolgt na eind januari...