Ga naar inhoud

Blackhighline v6

Members
  • Aantal items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Blackhighline v6

  • Verjaardag 17-03-1966

Profile Information

  • Plaats
    Bocholt

Overige

  • Vagcom
    nog niet

Blackhighline v6's Achievements

0

Community reputatie

  1. Het euvel is inmiddels verholpen , wat was het nu precies wat Fai al schreef , ik heb de remklauw goed schoon gemaakt het remblokje zat scheef en vast in de remklauw en was scheef afgesleten aangezien de schijven toch al aan de kritische grens zaten qua dikte , heb ik een nieuwe set erop gezet . Heb inmiddels de Tuv plakke erop gekregen bij de Dekra was met 20 min weer weg , Ergebnis ohne festgestellte mangel Kan er weer 2 jaar tegen en 95 euro lichter.
  2. Dat euvel had ik ook beide lampjes branden ABS en ESP uitgelezen , g47 linksvoor abs sensor / static onderbreking / kortsluiting met plus Wat er opneer kwam abs ecu module een storing in , ik heb hem naar actronics gebracht in Almelo en gerepareerd terug gekregen , kosten zo rond de 220 euries rekening krijg ik nog binnen , heb hem gisteren weer terug gekregen en alles werkt weer prima .
  3. Hallo Ik moet binnenkort met mijn passat 3bg voor de Tuv keuring nu zie ik dat links achter het remblokje aanloopt tegen de schijf Zo als ik dat zie komt dat handrem gedeelte niet kompleet terug maar handrem kabel wel , klopt het dat het een kwaaltje is bij passat ? Teminste dat werd mij verteld En wat eraan te doen reviessie setje of andere klauw ? Hoor graag advies van jullie . Mvr Eric
  4. Ik heb toen daar ook een 120 ampere besteld voor mijn Tdi v6 Kon je type auto zo snel niet vinden , maar hier een link http://www.kfzteile.com/autoteile/licht ... tmaschine/ Gr Eric
  5. Waarom bestel je hem niet in duitsland , heb ik ook gedaan is ook alweer een jaar terug heb er ongeveer 250 euro voor betaalt nieuw dan en kreeg 30 euro terug voor de oude dynamo Gr Eric
  6. Is dit geen oplossing om de passat te verhogen. . Zijn de meeste drempel problemen ook opgelost , alleen het parkeren in de garage kan in sommige gevallen een probleem worden
  7. IK heb deze onderdelen al online besteld en komen morgen binnen bedankt mattijs voor deze snelle hulp en tekening had nog even verder gezocht naar dit probleem met die riemspanner in die v6 jes schijnt toch echt een probleem te zijn als ik erop google in diverse duitse forums lees ik dat zowel audi als vw hebben daar last van dat de bout afbreekt van de scharnierend gedeelte van de spanner en de multiriemen kapot gaan
  8. Ja met die tekening kan ik wat mee mattijs , wat ik mis volgens die tekening is nummer 23 Is dat een busje of een hulsje van kunstof ?
  9. Ik zie dat je ook v6 rijd , dan weet je waarschijnlijk ook wel die riemspanner waar de multiriem met looprol opzit (zie foto) waarom heeft die zoveel speling op dat stukje as waar de spanner op scharniert ? en die wordt op de plaats gehouden door een torx m8 die is dus bij mij af gebroken draadeind in het blok , ik heb me dat eens bekeken en na gemeten dat as eindje waar de spanner opgeschoven wordt is 27 mm en de spanner die er overheen komt is 30 mm asgat zit hier nog wat tussen een busje ofzo iets ? had al meerdere duitse forum door gespit en ook al een aantal met de zelfde probleem bout afgebroken van de spanner en de multiriemen kapot getrokken , met zoveel speling staat die spanner steeds op dat m8 boutje te drukken die hem op de plaats moet houden , ik hoop dat het nog een beeje te volgen is
  10. Op sommige v6 Tdi ,s zitten schijnbaar geen vrijloop poelli,s heb het nagevraagd en op de meeste onderdelen sites waar ik het sleutelnummer in kan geven (is bijna hetzelfde als in nederland het kenteken ) kom ik alleen dynamo,s tegen zonder vrijloop poeli voor de 2.5 v6 Tdi ,heb de dynamo ook maar uitgebouwd komt ook een andere in wat je komt er niet meer bij zonder de boel te slopen
  11. Ok die vervangen we ook mee , de onderhouds intervallen stonden al op 15.000 km heb inmiddels alle onderdelen binnen maar ik kwam op de dynamo aan het kijken hebben de 2,5 tdi geen vrijloop poeli ? teminste ik kan hier geen vrijloop op ontdekken tot nu toe
  12. Hallo Ik val maar gelijk met de deur in huis , mij is vorige week beide multiriemen geknapt denk door versleten looprol schade is best wel groot bovenste kunstofrol is half weg gesmolten , de bout van de spanner waar de demper ook aan vast zit is afgebroken tapeind zit nog in het blok vast , de beschermkap van de distributie riemen zit is gebarsten en in 2 stukken tja de multieriemen zelf zien er uit als schoenveters ik kan evt een paar foto,s maken ik heb inmiddels de boel gedemonteert het voorfront van de auto dan ,en heb de multieriemen en looprollen van conti besteld komem volgende week binnen maar ik wou nu ook gelijk de tandriemen wisselen nu ik toch de boel open heb ,moet ik hier de ook de riemspanner en demper ook mee wisselen ? of alleen de tandriemen met looprollen de waterpomp ga ik ook vervangen maar de thermostaat dan ? want ik zie bij diverse tandriemsets ook de thermostaat er bij staan het gaat hier om een 3bg 2.5 v6 uit 2003 met 152000 op de teller Gr Eric
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden