Ga naar inhoud

Roliestone

Members
  • Aantal items

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Roliestone

Profile Information

  • Plaats
    Haaksbergen

Overige

  • Vagcom
    nee

Roliestone's Achievements

0

Community reputatie

  1. Ik weet nu een beetje waarnaar ik moet laten kijken. bedankt voor de tips. Toch maar snel laten verhelpen voordat de vakantie begint. bedankt Dieselaar (pim)
  2. Ik heb een maand of 3 geleden wat remolie bij gevuld, omdat het niveau onder peil kwam en ik hier een melding van kreeg! Bremsenfehler Ik heb m'n remblokken rondom gecheckt, maar daar zat nog voldoende op, tot de volgende beurt zeker, dus daar was niets mis mee. Melding verdween daarna. Dus het kan dat ik ergens wat olie was kwijtgeraakt, maar nu niet. Heel soms heb ik ook dat de remdruk iets achterblijft bij langdurig remmen met lage snelheid, met name achteruitrijden / parkeren.
  3. Dag Dieselaar, Wanneer ik de auto start en hij ontkoppelt niet volledig, dan gaat dat inderdaad vooraf met een wat slap aanvoelend pedaal, maar na het starten en wat trappen geeft ie meer druk! Dus grote kans dat je gelijk hebt. Zijn er nog andere mogelijkheden waaraan het kan liggen? Voor zover al bedankt, Dieselaar
  4. Dag Forum, Sinds kort heb ik het probleem, dat wanneer ik de auto start in de versnelling, met volledig ingetrapt koppelingspedaal, de aandrijving niet goed ontkoppelt is en de auto naar voren wil. Na wat handelingen en intrappen van het pedaal is het wel over, maar het komt toch zo nu en dan weer terug. Ik heb het Rem/ koppelingsvloeistof reservoir gecontroleerd en niveau is goed! Heeft iemand een idee? misschien de platen of drukgroep of moet ik het ergens anders zoeken? Ik heb licht het idee dat wanneer zich dit euvel voordoet het pedaal ook iets sponsachtig aanvoelt, maar weet het niet zeker... Alvast bedankt, Roland
  5. Voor zover ik weet zijn de stekkers gewoon te gebruiken op normale h7 lampen. Geld ook voor het groot licht!
  6. Lampjes hebben meestal geen kuren. Doen het wel of niet, maar de starters (ballasten) kennen deze kuren wel
  7. Heb ik ook regelmatig gehad. Bij mij zaten er kleine scheurtjes in de lijmnaad, waardoor er condens binnen kwam. Snel op kunnen lossen door de gehele verlichting even in de oven op 50 tot 80 graden te zetten (smelt dan niet) en daarna de scheurtjes te dichten. Ik heb nu al 2 jaar geen last meer van!
  8. Nogmaals iedereen bedankt en alvast fijne dagen gewenst! Roland
  9. Bedankt Heren, ik had gehoopt de winter nog door te komen, maar ik moet dus aan het werk! Het zal wel niet iets zijn wat maar heel af en toe optreedt, maar zich vaker gaat aandoen? groet Roland
  10. Dag Jos, bedankt voor de snelle reactie. Is het vervangen van deze kabelboom een grote onderneming of valt het allemaal een beetje mee en kom ik daarna de kerst nog door of moet ik op een houtje gaan bijten? Roland
  11. Na 2 dagen waarin bij een constante snelheid van ongeveer 90 en 110 km/u een heel licht schokkend gevoel merkbaar was, is mij vanavond het volgende overkomen. Ik reed met een snelheid rond de 110 km/u en bij het accelereren sprong ineens het ESP lampje aan en gelijk verloor ik alle trekkracht. Ik kon nog wel met de zelfde snelheid doorrijden maar tijdens het gas bij geven begon de auto te horten en te bokken. Liet ik het gas los dan was het over. Ik kon dus niet goed op snelheid komen, alsof de auto op drie poten liep. Na gestopt te zijn en de motor afgezet te hebben heb ik de auto opnieuw op contact gezet en wat blijkt! Alle lampjes waren weer uit en de auto reed weer als vanouds. Heeft iemand misschien enig idee, waaraan dit aan gelegen kan hebben? Ik ben zeer benieuwd. Ik heb al die jaren eigenlijk probleemloos gereden, zonder noemenswaardige problemen en hij staat nu bijna op de 3 ton. Alvast bedankt voor de reacties, Roland
  12. Klopt. Bij het vervangen van de remblokken zal ook het niveau aangepast moeten worden of cpl. ververst moeten worden.
  13. nou de storing is verholpen. Bleek dat er toch te weinig remvloeistof in het reservoir zat. Was dus eigenlijk maar een klein probleem. In ieder geval bedankt voor meedenken. Roland
  14. Remvloeistofniveau moet goed zijn. Staat ter hoogte van de rand tussen min en max. Ik zal het vlottertje even nakijken en de voeler aan de onderzijde even reinigen en met contactspray inspuiten, misschien dat dat helpt, jullie horen van mij!
  15. Ik heb onder mijn auto gekeken maar kan aan de bedrading niet zo veel bijzonderheden ontdekken. Zien er redelijk tot goed uit zonder slijtplekken. Volgens mij geeft hij ook een andere foutcode aan, wanneer de remblokken of in dit geval de indicatoren zijn doorgesleten!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden