Ga naar inhoud

Nieuwe Passat Mj 2009 zonder premium telefoonvoorbereiding


HM2694

Aanbevolen berichten

Aan Juleh, HM2694 en PassatMies zie onderstaande link voor foto's van verschillende reparaties, waaronder grote gaten in kunststof. Zo zullen er ongetwijfeld ook reparatiebedrijven bij jullie in de buurt zitten.

 

http://www.geerligs.info/fotos.htm

 

 

Mijns inziens is het dus wel degelijk mogelijk, al moet ik het wel met de foto's doen. Ik heb het in werkelijkheid niet gezien oude situatie vs nieuwe situatie.

 

HM2694, inmiddels aan contact gehad om het gat te laten repareren? Krijg je ook een voeding in de armsteun?

 

Groeten Joob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels contact gezocht met een repratiebedrijf in de buurt. Kosten varieren van 150 euro (kleine boorgaatjes en kabelgat) tot niet in te schatten als het een gat van 2x2 cm wordt.

 

Ik heb voorlopig besloten om de houder te laten zitten waar hij zit. Mijn achteraf ingebouwde premium pakket werkt super. Ik klaag niet en de houder valt met niet echt meer. Hij zit er nog steeds maar erger me niet meer als ik instap. Ik krijg geen voeding in de auto. Ik heb een 12 volt usb lader gekocht voor 10 euro. Mijn telefoon hang ik op kantoor en thuis aan de pc dus is altijd opgeladen, gaat dan alleen om vakantie of lange stukken. Usb-kabel meenemen en dan opladen maar.

 

Ik laat het hierbij, ik kan de houder er altijd nog af laten slopen.

 

Ik heb ook navraag gedaan voor het vervangen van het dashboard, dat gaat ongeveer 1500 euro kosten (alleen dashboard, dan nog erin en eruit halen). Dus laat maar dat is het me niet waard.

 

Groetjes Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dames / Heren,

 

Lees ik het hier goed...... is een HTC toestel te koppelen met de premium carkit in een VW Passat ?

Ben net bij de dealer geweest..... die meldt mij dat ik over moet naar een ander toestel omdat pairen met de HTC niet zal lukken.

Graag jullie reacties.

 

Dank voor de moeite !!

 

Groeten Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Jeroen,

 

Dat klopt, je HTC indien voorzien van rSAP kun je laten communiceren via Bluetooth met je RNS510 met premium telefoonvoorbereiding. Als dit goed is uitgevoerd vanaf fabriek. Neemt je auto telefooncentrale de gegevens van de SIM kaart over om te bellen. Je adressen worden overgenomen in het adresboek van de RNS510, tevens uit te lezen in het display tussen toerenteller en snelheidsmeter. Groot voordeel is tevens dat je telefoon bijna uitschakeld, dus bijna geen stroomverbruik en de dakantenne wordt gebruikt om de verbinding te maken voor het bellen. Dus een betere ontvangst / geluidskwaliteit. In de handleiding / DVD staat vermeld hoe je de verbinding tot stand moet brengen.

 

Succes ermee.

 

m.vr.gr. Joob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden