Ga naar inhoud

Heeft het zin zonder step1 ?


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Stap 1 = de paintcleaner deze haalt kleine krasjes, vervuiling e.d weg en hersteld de doffe lak.

 

Stap 2 = de polish, zorgt voor glans

Stap 3 = de wax, zorgt voor de bescherming ( verzegelt de lak)

 

NXT wax = geeft een lange waxbescherming en mooie wet look

 

Maar ik mis de MD nog bij je lijst kun je haast niet zonder vind ik zelf. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 1 = de paintcleaner deze haalt kleine krasjes, vervuiling e.d weg en hersteld de doffe lak.

 

Stap 2 = de polish, zorgt voor glans

Stap 3 = de wax, zorgt voor de bescherming ( verzegelt de lak)

 

NXT wax = geeft een lange waxbescherming en mooie wet look

 

Maar ik mis de MD nog bij je lijst kun je haast niet zonder vind ik zelf. :wink:

 

Wat is MD?? Wat de functies zijn van de stappen weet ik inmiddels wel... maar MD??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miracle Dryer:

De innovatie op gebied van het drogen van lakken, de 2 zijdige Microvezel doek is aan de ene zijde voorzien van lange vezels voor maximale adsorptie en aan de andere zijde uitgerust met korte microvezels voor het streeploos nawrijven.

Door de maxi afmeting altijd voldoende droogcapaciteit voorhanden.

De randen van de Miracle Dryer zijn strak en netjes afgewerkt waardoor men jarenlang plezier kan hebben van deze droogdoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betaal je ook dik voor die MD. Ik heb gewoon bij de action voor 0,99euro doeken gekocht. Zijn ook lekker groot. 50cm*60cm. Werkt prima. 2 doeken de hele auto droog en opgepoetst. Is al een keer een tip van JEE geweest, dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt toch ook de watermagnet gebruiken om de auto te drogen??

 

Heb net ook ff step 1 gekocht, en ook gelijk maar step 2. Step 3 is toch wax, is toch hetzelfde als NXT Wax??

 

Wil binnenkort eens gaan beginnen met machinaal poetsen en wetsanden.

 

Ik had al op het forum van Meguiars gekeken voor een machine, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zijn hier nog mensen met ervaringen met excentrische machines??

 

Ik wil er +/- €300 euro voor uitgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betaal je ook dik voor die MD. Ik heb gewoon bij de action voor 0,99euro doeken gekocht. Zijn ook lekker groot. 50cm*60cm. Werkt prima. 2 doeken de hele auto droog en opgepoetst. Is al een keer een tip van JEE geweest, dus...

 

De MD kost 17.50, maar is zijn geld wel waard.

De doeken waar jij het over hebt zijn microfiber doeken die je gebruikt voor het weghalen v resten vd poetsmiddelen ed.

Klopt zijn goede doeken voor een 1 euro.

 

Maar twee doeken voor een hele auto vind ik wel weining hoor.

Gebruik er zelf meer. :embarassed:

 

Je kunt toch ook de watermagnet gebruiken om de auto te drogen??

 

Heb net ook ff step 1 gekocht, en ook gelijk maar step 2. Step 3 is toch wax, is toch hetzelfde als NXT Wax??

 

Wil binnenkort eens gaan beginnen met machinaal poetsen en wetsanden.

 

Ik had al op het forum van Meguiars gekeken voor een machine, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zijn hier nog mensen met ervaringen met excentrische machines??

 

Ik wil er +/- €300 euro voor uitgeven.

 

Step 1 t/m 3 zijn voor het hand gebruik normaal gesproken.

 

Bij machinaal gebruik horen de produkten uit de pro serie.

Bij het Meg forum kun je veel gebruikte exc mach. vinden.

 

Ik heb de AEG 150 E prima krachtige machine.

En deze krijg je voor minder dan 170 euro.

 

Bij de aanschaf moet je letten dat ie min. 5 mm uitslag heeft en min. 400 watt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betaal je ook dik voor die MD. Ik heb gewoon bij de action voor 0,99euro doeken gekocht. Zijn ook lekker groot. 50cm*60cm. Werkt prima. 2 doeken de hele auto droog en opgepoetst. Is al een keer een tip van JEE geweest, dus...

 

De MD kost 17.50, maar is zijn geld wel waard.

De doeken waar jij het over hebt zijn microfiber doeken die je gebruikt voor het weghalen v resten vd poetsmiddelen ed.

Klopt zijn goede doeken voor een 1 euro.

 

Maar twee doeken voor een hele auto vind ik wel weining hoor.

Gebruik er zelf meer. :embarassed:

 

Kan kloppen ja, rij momenteel een golf 4, tja die is korter. red het ook maar net hoor.

Denk inderdaad dat als er een station is wel ruim 2x zoveel doeken nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Step 1 t/m 3 zijn voor het hand gebruik normaal gesproken.

 

Bij machinaal gebruik horen de produkten uit de pro serie.

 

Als je op de site van Meguiars kijkt, is de pro serie dan alles wat bij detailer staat of bij schadeherstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden