Ga naar inhoud

chrome dakrails....


DON2006

Aanbevolen berichten

Ik wil ze wel hebben ooit, maar lees en zie zo vaak dat ze lelijke roestbubbels krijgen dat ik me eigenlijk afvraag of het wel waard is ze aan te schaffen.... Als ik ze koop, hoe lang mag ik ervan gaan genieten voor ze gaan roesten dan ??

 

Groetjes Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ze koop, hoe lang mag ik ervan gaan genieten voor ze gaan roesten dan ??

 

Groetjes Don

 

Nou, ga uit van een week, dan zit je zeker :-)

 

Er zijn met die dakrails eigenlijk 2 roestproblemen: roest op de dakrails zelf en roest onder de dakrails, op het dak van de auto dus. In het topic daarover zag ik een idee dat volgens mij tegen dat laatste probleem goed moet helpen: bij montage van de dakrails een stukje rubber eronder monteren. Dat voorkomt beschadiging van de lak van je dak en zorgt voor electrische isolatie zodat galvanische oxidatie geen kans krijgt.

Roesten van de rail zelf wordt daarmee niet opgelost, maar als je een gebruikte set kunt krijgen waar absoluut geen roest en beschadigingen aan zitten, zou je de gok kunnen wagen.

B.t.w., er zijn (sporadisch) ook zwarte dakrails die problemen opleveren, het zijn dus niet alleen de verchroomde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is een duidelijk verhaal !! ;)

 

Bedankt !

 

Chrome dakrails is gewoon gaaf om te zien ! Maar ik snap echt niet waarom ze niet een betere variant erop hebben gemaakt nav alle roestproblemen :(

 

Wil in de toekomst misschien deze rails kopen, maar wil weten hoelang het dan mooi blijft...

 

Thanks dude

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden