Ga naar inhoud
  • 0

Passat B5 TDI -> CV en cruise control


Roy_TDI

Vraag

Hallo allemaal,

 

Sinds enige dagen ben ik in het bezit van een B5/3B variant TDI 90PK AHU. De auto bevalt me erg goed.

 

Ik mis wel 2 dingen aan de auto. De eerste is dat er wel CV op zit maar dat die niet op afstand bedienbaar is. Nu weet ik uiteraard dat er zowel CV sleutels als klapsleutels te krijgen zijn origineel, maar ik ben benieuwd of die zo in te leren zijn op de CV zodat het automatisch op afstand werkt? Of moet ik dan ook modulen vervangen in de auto om het te laten werken? Zou makkelijk zijn als het al voorbereid is...

 

Ook mis ik de cruise control erg. Ik weet dat dit een kwestie is van een hendel plaatsen, wat draden trekken en inleren, maar wie heeft er hier ervaring mee en kan me precies uitleggen wat er moet gebeuren of misschien iemand die het voor een net bedrag wil/kan doen?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook mis ik de cruise control erg. Ik weet dat dit een kwestie is van een hendel plaatsen, wat draden trekken en inleren, maar wie heeft er hier ervaring mee en kan me precies uitleggen wat er moet gebeuren of misschien iemand die het voor een net bedrag wil/kan doen?

 

Ik heb het deze zomer gemonteerd bij een vriend van mij. Het is niet zo makkelijk,je moet de halven auto slopen ( stuur-computer onder de motorkap-ect ect)

 

Als je de hendel koopt zit er een gebruiksaanwijzing bij.

 

Je moet ook een paar kontacten uit de stekker halen en dat valt niet mee.

 

Zo ziet het ong. er uit:

 

dh8uw2.jpg

33a3x3s.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden