Ga naar inhoud
  • 0

Zekering brand constant door


Joer

Vraag

Hé allemaal

ben er eindelijk uit waarom mijn voorverwarmen het niet doet in de auto. de zekering was doorgebrand, betrof een 20amp. Nieuwe ingedaan en deze branden ook gelijk door, een 30amp ingedaan als test maar ook deze gaat gelijk kapot. 
 

wat zou ik nog meer kunnen doen om te kijken waar het probleem vandaan komt. Ik weet niet hoe deze voorverwarmen werkt, volgens mij verwarmt hij de koelvloeistof maar of hij dat doet dmv verbranding van brandstof (betreft benzine auto)of hij werkt op de accu en een soort van elektrische kachel dat weet ik niet. Wie heeft er nog tips voordat ik naar een garage moet. 
 

hij heeft wel gewerkt een paar weken maar uit het niets stopte hij ermee en was de zekering door gebrand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
29 minutes ago, jaap said:

Als het een af fabriek standkachel is zou ik hem eerst eens met VCDS uitlezen.

De kachel werkt inderdaad op benzine.

Bedank voor je reactie. Oké dat weet ik dat ook dat ie op benzine werkt. 
 

ik idd vanaf fabriek ingebouwd. En met dat uitlezen zie ik dan ook wat het probleem is. Het is namelijk zo dat hij direct doorbrand. Dus ik dacht dat misschien het motortje vast staat en dat ie daarom teveel weerstand heeft en doorbrand. Ik dacht ook misschien dat het redelijk eenvoudig is om dat motortje te demonteren, maar dan moet ik wel weten waar het zit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt een brandstof pomp en in de standkachel zelf zit waarschijnlijk ook nog iets. Tevens zitten er nog relais in het circuit.

De kachel zelf zit rechtsvoor onder het spatbord. Om dat te kunnen zien moet het binnen spatbord verwijdert worden.

Dus ik zou hem toch eerst uitlezen misschien geeft dit aan waar het probleem zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden