Volksweegel Geplaatst 3 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 3 april, 2019 (aangepast) Heb bij Duman US light modules besteld voor mijn passat b7 variant. Zodat ik ze zelf makkelijk kan uit en aan zetten en verstellen. Heeft iemand een kabelschema van de koplampen of kleuren met aansluitingen erbij? 3 april, 2019 aangepast door Volksweegel
0 Volksweegel Geplaatst 7 april, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 april, 2019 Op 5-4-2019 om 20:03, Mario_B7 zei: Misschien handig als je vermeld wat voor koplampen je hebt Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Expand Vergeten inderdaad. De xenon versie.
0 Mario_B7 Geplaatst 5 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 5 april, 2019 Misschien handig als je vermeld wat voor koplampen je hebtSent from my CLT-L29 using Tapatalk
0 Volksweegel Geplaatst 16 april, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 16 april, 2019 Het is al gelukt. Met multi meter alle aansluitpennen nagemeten. Toch bedankt?
Vraag
Volksweegel
Heb bij Duman US light modules besteld voor mijn passat b7 variant. Zodat ik ze zelf makkelijk kan uit en aan zetten en verstellen.
Heeft iemand een kabelschema van de koplampen of kleuren met aansluitingen erbij?
aangepast door Volksweegel3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten