Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met verwarming linkerkant


StyloM

Vraag

Hello beste leden, 

Ik heb een vreemd probleem met mijn climatronic. Tijdens de zomermaanden genoot ik uiteraard van de koude lucht, maar nu het koud is en de warme stand aan moet heb ik een probleem geconstateerd... De rechterkant warmt gewoon op zoals het hoort, maar de gehele linkerkant blaast enkel koude lucht uit. In deze koude dagen dus geen pretje!
Wat ik trouwens vergeten te vermelden ben is dat ik altijd een geluid hoor als ik de climatronic aan doe. Alsof die aan het instellen is. Dit kan soms best lang doorgaan.... 
Komt dit kwaaltje vaker voor of heeft iemand een idee waar dit aan ligt als jullie de diagnose zo bekijken? 

Groetjes,
StyloM :neutral:

aangepast door StyloM
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er staat een hoop op het forum hierover... ff zoeken

Dit was iig mijn issue met links http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/42546-langslepend-verwarmings-probleem-eindelijk-opgelost/

Hoi Michel, 

 

Toevallig had ik jouw topic gelezen alvorens ik deze topic had geopend. Omdat ik specifieke info wil geven over het probleem had ik toch een eigen topic geopend.

Wellicht heeft iemand dan een beter antwoord op het vinden van de oplossing.

 

Bedankt voor de info. 

 

Ik zag dat het bij jou eerst rechts begon en daarna ook links. Wat ik trouwens vergeten te vermelden ben is dat ik altijd een geluid hoor als ik de climatronic aan doe. Alsof die aan het instellen is. Dit kan soms best lang doorgaan.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden