Ga naar inhoud

N75 passat 3bg avb


tooneiges

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb duidelijk problemen met de drukomvormer van de turbo.

 

Het gaat om een passat variant 2001 1900 tdi avb motor.

 

Weet iemand welk nummer ik heb en welke vervanger er voor in te zetten is?

 

Ik zie namelijk zo veel merken en prijsverschillen dat ik niet kan vertrouwen op wat er aan gegeven word.

 

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Gr en ik hoor graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik heb duidelijk problemen met de drukomvormer van de turbo.

 

Het gaat om een passat variant 2001 1900 tdi avb motor.

 

Weet iemand welk nummer ik heb en welke vervanger er voor in te zetten is?

 

Ik zie namelijk zo veel merken en prijsverschillen dat ik niet kan vertrouwen op wat er aan gegeven word.

 

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Gr en ik hoor graag

Je bedoeld de N75 magneet klep? Hoe weet je dat ie stuk is?

Heb je hem uitgelezen ?

Geef wat meer info , heb je noodloop ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich ben ik niet opzoek naar een diagnose hoor..

Inderdaad regelmatig noodloop gehad. Veel vermogens wisseling en als ik de de turbo wat opkrik daar veel gebruik te maken van het vermogen is het goed maar als ik een dag niet doorrij is er gelijk weer vermogens verlies. De ene keer feller op gas de andere keer juist sloom, vagcom geeft aan dat dit de n75 is door code 17956 uit het hoofd..

Na een rit italie ben ik ervan overtuigd dat na 3 ton op de teller het een keer tijd word om dit eens te vervangen. Ik heb al eens de tempsensor en druksensor in inlaatsysteem vervangen G31?, ook. Is de lmm vorig jaar vervangen. Of de schoepen zitten vast of de bediening dus de n75 is slecht is mijn diagnose.

 

Als ik de test van n75 in vagcom uitvoer veranderd het met meer en beter vermogen. Maar het is niet constant genoeg.

 

Weet jij de artikelcode hiervoor en waar ik de bosch bestellen kan. Pierburg hoor ik slechte dingen 9ver in betrouwbaarheid dus ik ga voor original..

 

Ik hoor graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden