--Eel-- Geplaatst 6 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2017 Ik heb sinds gister een vreemd probleem. Wellicht herkent iemand het: De mfi blijft staan op Initialising phone.. en hij verbind niet meer. Ik heb al de rns315 gereset en heb al de bluetooth module onder de stoel losgemaakt en weer aangesloten. Hij heeft het altijd gedaan en ook met meerdere soorten iPhone's. Is wellicht de bluetooth module overleden ofzo? Wie zou mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt! Groeten Eelco Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 --Eel-- Geplaatst 14 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 juni, 2017 Even een upje... Is er echt niemand die een idee heeft??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 roelh Geplaatst 14 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 14 juni, 2017 Kun je er met VCDS in komen, kijken of er eventueel foutmeldingen zijn?Bij een VW heb ik de accupool er eens afgehad en weer op, werkte! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 --Eel-- Geplaatst 14 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 juni, 2017 Bedankt voor de tip Roel. Ik ga het proberen en als dat niet werkt dan iemand ff laten checken met vcds Ik zag dat een nieuwe bluetooth module ook niet heel duur is..kon alleen niet degene vinden met hetzelfde nummer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
--Eel--
Ik heb sinds gister een vreemd probleem.
Wellicht herkent iemand het:
De mfi blijft staan op Initialising phone.. en hij verbind niet meer.
Ik heb al de rns315 gereset en heb al de bluetooth module onder de stoel losgemaakt en weer aangesloten.
Hij heeft het altijd gedaan en ook met meerdere soorten iPhone's.
Is wellicht de bluetooth module overleden ofzo?
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Groeten Eelco
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten