Ga naar inhoud
  • 0

Passat start niet meer...


vw_passat_driver

Vraag

Ik ben al heel mijn 'leven' een grote VW fan (We hebben er 3 onze Passat, een Vento en een kever :wink:  )

 

Ik ben nieuw hier sinds deze avond omdat we een probleem hebben met onze Passat Break 1.6 tdi

 

Wij hebben onze Passat nu 2 jaar maar deze avond liep het mis toen mijn Vriendin naar huis wou van haar werk startte de Passat niet meer

 

De startmotor gaat over (volgens mij ging hij zeer rap over) het gloeilampje pinkt en er ging een uitroepingsteken aan op het dashboard maar de motor slaat niet aan 

 

Tank is meer of halfvol en de wagen had deze namiddag nog gereden en niets aan gevoelt 

 

Iemand dit al mee gemaakt ?? 

 

Alvast bedankt  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

als er een hoekje omhoog staat dan is ie open geweest, is ie soms getuned(geweest)?

ja is getuned geweest maar via computer dus is niet open geweest (was erbij dus heb het gezien)

 

Nu vandaag had ik de ECU terug en ben ermee naar VW garage gereden maar geen succes 

Was nog juist hetzelfde (jammer genoeg)

 

Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar een autosloop om te informeren voor een 2dehands doos en maandag gaan ze ook verder kijken in de garage  want heb gezegd dat er wat spoed mag achter gezet worden want ondertussen al 3weken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden