Ga naar inhoud
  • 0

Aanschaf RNS510


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik ga zaterdag een rns510 aanschaffen, ruilen op mijn 310. Nu kan ik deze halen. (Zie sticker voor info). Een D versie met 6276

db85b0b43e661be69c9ec9eb50c8cf61.jpg

 

Maar ik kan ook een P versie aanschaffen met 5238. Wat is wijsheid hierin? Ik ken het nummer van de sticker namelijk niet.

 

Groet

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Op het systeem staat volgens mij een prijs van 700 of 800 euro. Het systeem is al wel aangeweest en duidt er echt op (ook setup knop ingehouden; version info) dat het een echte is. Hij heeft ook rns manager 510 om codes e.d. te veranderen. Mijn gevoel zegt wel dat het echte systemen zijn, alleen welke versie kiezen moet ik f goed weten.

Zelf denk ik de P oid te nemen voor de zekerheid?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op het systeem staat volgens mij een prijs van 700 of 800 euro. Het systeem is al wel aangeweest en duidt er echt op (ook setup knop ingehouden; version info) dat het een echte is. Hij heeft ook rns manager 510 om codes e.d. te veranderen. Mijn gevoel zegt wel dat het echte systemen zijn, alleen welke versie kiezen moet ik f goed weten.

Zelf denk ik de P oid te nemen voor de zekerheid?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Waarom ik dit zeg Roelh is omdat de mijne een A is en het staat nu op een L.

 

En via de pc kun je zien wat echt origineel is.....via knopje indrukken zie ik een L en via de rns manager kun je de echtheid zien.

Mooi prijsje, gefeliciteerd ermee Roelh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden