Ga naar inhoud
  • 0

afzekeren van Brodit Autohouder (tbv telefoon)


m18587

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik zoek mij een ongeluk, maar bijna alle foto's en how-to's zijn weg of leeg mbt het bijplaatsen van een 'grote' zekering..

 

Ik wil namelijk mijn Brodit autohouder aansluiten en wil deze eigenlijk netjes aansluiten in de zekeringenkast (rechts)

 

Ik heb nu klemmetjes gehaald om eea aan te kunnen sluiten. Maar ik heb nog een paar vraagjes;

 

De stekker die ik zelf wil plaatsen zit er uiteraard nog niet in, maar klopt het dat de andere helft er al wel in (kan) zit(ten) ??

 

Mijn andere vraag, waar kan ik de aarde het beste aan gaan sluiten?! Is daar ook een mooie plek voor in de zekeringkast of moet ik die ergens anders aansluiten?!

 

Ik wil eigenlijk vanmiddag aan de gang, dus hopelijk kan iemand mij voor de tijd nog van antwoord voorzien op mijn laatste vragen...

 

Alvast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Had niet heel veel tijd. Kreeg helaas mn dashboardkastje er zo snel niet uit.

 

Heb er nu maar voor gekozen op de manier vast te zetten zoals m'n oude al zat. Namelijk achter de sigarettenaansteker met een zwevende zekering.

Tis nu allemaal weer gelukt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Had niet heel veel tijd. Kreeg helaas mn dashboardkastje er zo snel niet uit.

 

Heb er nu maar voor gekozen op de manier vast te zetten zoals m'n oude al zat. Namelijk achter de sigarettenaansteker met een zwevende zekering.

Tis nu allemaal weer gelukt..

Zonde van zo'n dure brodit als je hem achter de aansteker aansluit,

Je kunt hem heel mooi weg werken achter het dashboardkastje, alle how tows staan in de KB zoals Gerjol al aangaf.

Achter het dashboardkastje kun je aan de onderzijde van het dashboard een stalen deel van de kooiconstructie zien waar ook de airbag aan vastzit. Hier zitten diverse aarde draden aan vastgeschroefd die je ook voor de min van je Brodit kunt gebruiken.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hai Willem,

 

Mijn dure Brodit is idd ook heel netjes weggewerkt hoor, achter de asbak en achter alle kapjes.

Er is niet meer van te zien dan wanneer ik deze naar de zekeringkast had aangelegd.

 

Inderdaad de How-to's staan er nog wel (deels) op.. Sommige zijn helaas verwijderd..

Grootste probleem was dat het mij dinsdag allemaal niet lukte om eea los te krijgen en ik had afgelopen dinsdag echter maar twee uur de tijd.

De tijd dat mijn zoontje lag te slapen. Voor de rest van deze week heb/had ik geen tijd aangezien ik komend weekend al weg ga.
Hierbij heb ik de lader/houder nodig en mijn vorige oplader zat ook prima aangesloten..

DUS gezien het tijdsbestek er voor gekozen om terug te vallen op de ouder manier.

 

Maar geloof mij, ook gewoon netjes weggewerkt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden