Ga naar inhoud
  • 0

wie rijd wat(schroefset)


Marcel.

Vraag

Onder het mom kennis vergaren en informatie en ervaringen van anderen!

 

Wie rijd met welke schroefset, en hoe plat.

 

Heb al een set op het oog van Cobra suspensio de Evo1 of als alternatief een AP, en nog ergens de vmaxx extreme ivm rebound instelbaar.

 

Vooralsnog geen bedoelingen om max plat te gaan, maar gewoon een dikke daily met 18"/19" eronder met nog enig comfort in het achterhoofd! 

 

 

Bvd heren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Maatje van me heeft ook een kw v2 inox, rijd geniaal maar helaas buiten budget.

Anders was dat zeker de geschikte kandidaat geweest!

 

En over Ap hoor ik ook alleen maar goede verhalen, en wat ik qua ervaringen hoor over Cobra suspension is dat het tussen ap en kw ligt.

 

Maar als ik dan nog de overweging maak naar een V-Maxx XXtreme die in hardheid verstelbaar is voor dat geld... sja lastig!  :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb met mijn MINI 1,5 jaar met Cobra EVO-R gerden. Is een volledig instelbare set incl camber platen. EVO-1 van Cobra is een leuke set. Ligt idd tussen AP en KW in. Rij nu zelf onder de MINI met Intrax.... Das weer heel andere koek. Perfect voor Daily maar ook zo met een paar kliks in te stellen op paar rondes op Zandvoort te maken. Kost wat maar als je er eenmaal mee hebt gereden... En ja ik sta best laag

0098f498b9994584fbc320726530ce30.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waar heb je daar voor in de plaats dan nu Mark?

 

 

Cobra suspension gaat wel echt de voorkeur naar uit, maar intrax is natuurlijk voor een familie/daily beetje overkill :P 

 

Vaste verlaging is voor mij een no-go.. ik ken me zelf en gaat ie beetje bij beetje weer een stukkie lager  :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden