Ga naar inhoud
  • 0

Storing 2.0 benzine


Simondelft

Vraag

Goedendag allen,

 

Vandaag was ik met de passat op pad en uit het niets begon de motor te sputteren en hakkelen terwijl ik op de snelweg reed met 100km/h.

 

In het dashboard ging meteen het esp en het motormanagement systeem lampje branden. Ik ben rustig aan binnendoor naar huis gereden, dat ging net want de motor liep totaal niet meer lekker...

 

Ik heb een aantal weken geleden al een paar keer meegemaakt dat de motor even heel kort een sputter maakte, alsof hij een slag over sloeg, wellicht een aanwijzing?

 

Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken, zou dit een kapotte sensor zijn o.i.d.?

 

Ik hoor graag of iemand mij op weg kan helpen.

 

Bij voorbaat dank!

 

Gr, simon

aangepast door Simondelft
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Krukaspositiesensor (4x woordwaarde) is bij mij ook vervangen, zie ook mijn topic op http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36176-3bg-20-azm-absesp-melding-storingen-18256-18265-00532/

Wellicht heb je er iets aan. 

Ik heb afgelopen maand de LMM laten vervangen en de inlaat is schoongemaakt, storingen zijn nog niet teruggekomen maar ik heb er nog maar 100km mee gereden, inmiddels rij ik in een A4 TDI.

aangepast door rvarkelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bougiekabels kunnen het ook zijn. Ook al eens gehad, na vervanging was het probleem weg.

Als het weer terugkomt zal het zeker de LMM meter zijn. Tip van mijn monteur was om bij Shell te tanken. Qua brandstof beter voor de LMM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bougiekabels kunnen het ook zijn. Ook al eens gehad, na vervanging was het probleem weg.

 

Als het weer terugkomt zal het zeker de LMM meter zijn. Tip van mijn monteur was om bij Shell te tanken. Qua brandstof beter voor de LMM

Dan heeft die monteur vast aandelen Shell, enige wat er langs de LMM komt ie lucht Dus het maakt dan niet uit wat je tankt

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden