Ga naar inhoud

Passat met Distinction pack maar geen alarm?


Sven

Aanbevolen berichten

Ik heb dus een nieuwe passat (3C) met het Pack GPS Monochroom. Volgens de beschrijving op de site (Link) moet daar een perimetrisch en volumetrisch alarm met sleepdetectie opzitten, maar ik zie daar in de auto nergens iets van. Moet er dan geen knop op de deur zitten om de sleepdetectie uit te schakelen, en bewegingssensoren aan de binnenkant?

Hebben ze dit nu vergeten te installeren of is dit normaal?

 

Edit: het distinction pack zit dus ook in dat GPS pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Awel, ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niets terug vinden van dedectoren in het interieur. Maar ik heb het alarm wel al gehoord. Om het na te gaan zet je best iemand op de achterbank en sluit de auto van buiten af met de afstandsbediening. Na enkele ogenblikken moet de persoon in de wagen beginnen bewegen. Dan zou het alarm normaal af moeten gaan.

Ik heb dit toevallig ontdekt toen mijn dochter in de auto lag te slapen. Nee, ik laat ze niet ongewild in de auto achter, alleen achter op de oprit achter een gesloten poort.

 

BTW, ik wist trouwens neit eens dat er een alarm op zat.

 

 

 

 

Passat 3C Juli 2007 B2BConfortline met DVD GPS

Link naar reactie
Delen op andere sites

BTW, ik wist trouwens neit eens dat er een alarm op zat.

 

Passat 3C Juli 2007 B2BConfortline met DVD GPS

 

Ik zal het eens proberen met iemand in de auto.

Maar er moet ook een sleepdetectie systeem inzitten, die je met een knop kan in of uitschakelen (volgens de handleiding moet die op de bestuurdersdeur zitten). Ik zie hier echter niets van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even bij de garage langs geweest, en er zit een knopje op de deurstijl tussen de bestuurders- en achterdeur (redelijk onderaan). Best zichtbaar vanaf de achterbank.

Dit schakelt beide alarmen aan of uit.

Vroeger waren er 2 knoppen voor interieuralarm en sleepdetectie maar blijkbaar zijn die nu geïntegreerd in 1 knop. Ik weet niet waar die interieur sensoren zitten, op een foto van een oudere passat zag ik dat die bij de interieurlichten zitten achteraan, maar daar vindt ik niets van terug. Maar het werkt wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden