Ga naar inhoud
  • 0

Kabels voor CV vinden


Tijgerpekke

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik ben Patrick Hoekstra, 24 jaar en sinds een paar maanden trotse bezitter van een passat 3b.

 

Ik liep alleen tegen een klein ongemak aan: wel centrale vergrendeling, maar geen afstandsbediening :(

 

nu heb ik een setje gekregen van mijn schoonouders (lux-pro) welke ik zelf aan wil sluiten, maar om veel problemen te voorkomen dacht ik eerst eens wat te vragen:

heeft iemand heel simpel een lijstje met welke draad ik waarop aan moet sluiten? volgens mij zitten alle draden die ik nodig heb in de deur, maar als iemand de kleurcodes van die draden heeft hoef ik niet meer zelf te gaan zoeken :)

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ten eerste doet de verlichting onder de deuren (als je deze opent) raar, de binnenverlichting gaat soms ineens aan in een bocht, het knipperlicht hoort drie keer te knipperen als je de hendel kort beweegt doet ie ook niet... zijn er al een paar en ik weet eigenlijk niet eens wat er nig meer kapot kan zijn, maar vermoed dus nog meer problemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ten eerste doet de verlichting onder de deuren (als je deze opent) raar, de binnenverlichting gaat soms ineens aan in een bocht, het knipperlicht hoort drie keer te knipperen als je de hendel kort beweegt doet ie ook niet... zijn er al een paar en ik weet eigenlijk niet eens wat er nig meer kapot kan zijn, maar vermoed dus nog meer problemen...

Waarom denk je dat?

 

Dat heeft de Passat, van dat jaartal, niet standaard. Dat is een mod die veel mensen hier uitvoeren door een zogenaamde comfortblinker in te bouwen (wat anders dan comfortmodule dus). Heb ik er ook in zitten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden