Ga naar inhoud
  • 0

Redelijk nat onder bestuurdersstowl


Passat1.9tdi130

Vraag

Hallo allemaal,

 

Vandaag klaar met werken en wilde naar huis. Jas op de achterbank schrok ik me rot. Onder bijrijdersstoel waar de achterpassagier zijn voeten neer zet was/is het redelijk nat. Ik heb deze auto net maar geen garantie ivm particulier en bijna al mijn geld zit er al in. Fai heeft me al geholpen met uitlezen en wat aanpassingen, heb net olie, oliefilter en brandstof filter besteld en binnen, dus zit ook weet aardig wat geld in. Wie zou mij kunnen helpen erachter te komen waar en hoe het water daar komt en hoe dit zo snel mogelijk te verhelpen want ben trots op mijn auto en wil er nog jaren mee tijden. Wie kan en wil mij helpen, afstand geen bezwaar en heb er ook wel wat voor over natuurlijk. PLEACE HELP ME.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik kom voor een vochtprobleem in mijn 3BG en zie meteen boven aan mijn probleem staan. Da's nog een makkelijk. :mrgreen:

Bij mij is het onder de rechter stoel ook nat. Na een hevige regenbui zie ik vooraan onder de deur, bij de naad tussen de twee plastic delen, een druppeltje hangen. De oorzaak zal dan ook wel die pakking in de deur zijn en oude raamrubbers.

Ik weet wat me te doen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep, zelfde als bij de mijne, alleen dan erger bij jou. Let wel op dat onder je chauffeursstoel je comfort module zit als ik het goed begreep van iedereen op dit forum. Als deze zeiknat wordt en je sluiting krijgt heb je een grotere uitdaging.

 

Heel veel succes ermee.

 

Groet

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag bij de dealer geweest voor de clipjes en deze besteld.

En meteen de prijs voor de raamrubbers gevraagd. Deze zijn:

 

Voordeur: €57,-

Achterdeur: €68,-

Nu weet ik alleen even niet meer of het nou incl. of ex. btw is........ :oops::sorry:

 

Maar voor nu stel ik die nog even uit. Eerst maar eens een nieuwe rups afdichting ertussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Yep, zelfde als bij de mijne, alleen dan erger bij jou. Let wel op dat onder je chauffeursstoel je comfort module zit als ik het goed begreep van iedereen op dit forum. Als deze zeiknat wordt en je sluiting krijgt heb je een grotere uitdaging.

 

Heel veel succes ermee.

 

Groet

 

Marcel

 

Je comfort module zit achter je dashboard kast..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben bij Lexpoint in Hoofddorp geweest.

De clipjes zijn €0,85

En als pakking heb ik 3M pakking 08568 Stopkit grijs strips gehaald, bij Brezan. Keurig volgens het eerst aangehaalde topic in de 2e post hierboven.

 

En die rubbers ga ik dan ZEKER bij Autohaas bestellen. 35% is niet niks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is dat bij een gewone dealer of autohaas via vwpassat forum.

Want dan jrijg je nog eens 35% korting eroverheen en dan is het stuk intressanter.

Wat vragen ze voor de clipjes en wat voor pakking gebruik jij dan.

 

Wordt aardig karweitje

 

Succes kerel

 

 

let op 8% t/m 35% korting

 

niet alles is 35 :idea:

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden