Ga naar inhoud
  • 0

Binnenplaat R achterdeur komt niet los


PMKoning

Vraag

Omdat het raam van mn R achterdeur niet meer naar beneden wil, dacht ik met het artikel in de KB mn deur eens open te maken om te zien of er bij mij ook zo'n plastic clip is afgebroken. Echter is mijn poging gestrand bij het verwijderen van het blikken binnenpaneel. :(

Ik heb keurig alle stappen doorlopen en ook even gekeken naar het engelse linkje, maar ondanks dat ik alles los heb gehaald lijkt vooral het middendeel, dus rond de electrische motor, vast te blijven zitten..... ben ik toch nog iets vergeten?

Ik durf niet veel harder kracht te zetten, het lijkt me dat de boel dan begint te verbuigen.

 

Ik heb ookeen foto gemaakt van de "alles los" situatie, moet m er zo alleen nog ff bijzetten.

 

Iemand een idee wat ik fout doe?? (Want dat is t vast :? )

 

Thx!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk eerst eens achter de ronde rubber dop rechts naast de speaker. (zie linkje)

http://i6.tinypic.com/23toz0j.jpg

Mogelijk dat het plastic busje uit het raam is geschoten. Dit is een busje in een busje (allebei plastic) wat door het onderste deel van het raam gaat.

Als deze eruit ligt gaat je raam ook niet meer naar beneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dag Mausey,

 

Ok zal ik ook even naar kijken. Moetik daarvoor wel het raam met de druk knop eerst naar beneden doen? Dat is wat er in het artikel over de voordeur ook wordt geschreven, eerst raam naar beneden.... ik heb nog niet geprobeerd of ik het raam met de hand naar beneden kan duwen als ik het mechanisme heb laten zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden