Ga naar inhoud
  • 0

Radio stekker??


serow

Vraag

Mede passat rijders,

 

welke stekker heb ik nodig voor een dubbele Antenne ingang van mijn rns?

op het moment heb ik namelijk een enkel kabel/stekker die vast zit aan mijn RNS en dus totaal geen radio ontvangst! ik hoor alleen maar een gekraak voor de rest niks. af en toe hoor ik alleen het traffic informatie voor de rest totaal geen radio of bereik.

 

ik had ooit begrepen dat de ene ingang gevoeliger is dan de ander.

als ik een stekker ervoor koop heb ik dan een goede radio ontvangst?

 

Groetjes

serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij de sedan zit hij naast het 3e remlicht je moet bij dr hemel de afdekking eraf halen die over de remlicht zit kun je naar beneden trekken' en links zie je de antenne zItten, ik heb de mijne ook vervangen voor een oem versterkte antenne en dan een extra kabel van achter naar voor trekken en genieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De hemel hoeft er niet uit, het gaat om dat afdekgedeelte als je kijkt zie je dat de hemel ui 2 delen bestaat dat stoffen gedeelte en dat plasticgedeelte op het einde. Je moet je vingers in de naad tussen het achterraam en de bekleding stoppen en met beleid naar beneden trekken zit allemaal met clips vast, zorg wel ervoor dat je de clips niet kwijt raakt en terug op de afdekking schuift voordat je het terugplaatst. En dan zie je links de antenne zitten die kun je gewoon uit zijn houder klikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt er toch twee antenne stekkertjes liggen? Een beige en een witte? Die kun je er niet verkeerd opzetten normaal maar ik had dat probleem ook stekkertjes een beetje verbouwd en er andersom opgezet probleem opgelost ontvangst is nu super heb alleen geen originele radio maar een pioneer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De hemel hoeft er niet uit, het gaat om dat afdekgedeelte als je kijkt zie je dat de hemel ui 2 delen bestaat dat stoffen gedeelte en dat plasticgedeelte op het einde. Je moet je vingers in de naad tussen het achterraam en de bekleding stoppen en met beleid naar beneden trekken zit allemaal met clips vast, zorg wel ervoor dat je de clips niet kwijt raakt en terug op de afdekking schuift voordat je het terugplaatst. En dan zie je links de antenne zitten die kun je gewoon uit zijn houder klikken

 

Marko, wil je me hierbij helpen? kan ik een keer langs komen, dat we er samen naar kunnen kijken en door kunnen trekken naar voren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je hebt er toch twee antenne stekkertjes liggen? Een beige en een witte? Die kun je er niet verkeerd opzetten normaal maar ik had dat probleem ook stekkertjes een beetje verbouwd en er andersom opgezet probleem opgelost ontvangst is nu super heb alleen geen originele radio maar een pioneer

 

bij mij zat er eerst een RNS 300 in, dus ik heb maar een enkel stekker erin zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hè serdar

 

Ja je kunt gerust een keer langskomen, is fluitje van een cent alleen de kabel doorvoeren is alleen wat het langst duurt

 

Marko geweldig, we zullen een keer afstemmen

 

wat moet ik allemaal bestellen weet je dat toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden