Ga naar inhoud
  • 0

passat v5 stottert


neelis

Vraag

bracht vanavond me vriendin naar huis. na een poosje stationair gelopen te hebben wou ik weg rijden, en begon toen rond de 3000 toeren te stotteren. heb al veel gelezen over lmm. wat ik ook eerder had opgemerkt, was met stationair lopen soms het toerental wat schommelde. wat kan de oorzaak zijn?

 

gr niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
die is september afgelopen jaar vervangen samen met bobineblok en computer. maar dan moet hij daar toch wel een foutmelding van aangeven?

 

 

 

gr niels

 

Nee nee daar geef niet aan dat hij defect is via vag_com helaas

 

meet is weten op zo Ontstekingsmodule ik heb al paar auto ermee vervangen Ontstekingsmodule 3pit of niks of 4 a5 pit enz enz.

 

Gr fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

midlock TE-125 Bougie vonk tester

 

of dit

 

TE-250 Bougie vonktester

 

Werkt op inductie: prikken in kabel is dus niet nodig. Houdt de zilverkleurige voorkant tegen de bougiekabel. Als het systeem vonkt, wordt het zwarte venster rood. Made in USA. Totale lengte 120 mm.

 

en dit kan je evt ook doen

 

Testen van bougieleidingen

 

 

Als de bougieleiding aan de buitenkant in orde is, kan de functie van de leiding met een multimeter gemeten worden

Eerst moet de bougieleiding aan een nauwkeurige visuele controle onderworpen worden. Als de leiding poreus is, kleine scheurtjes, geoxideerde contacten of andere beschadigingen vertoont, moet ze vervangen worden.

 

Als de bougieleiding aan de buitenkant in orde is, kan men de functie van de leiding met een multimeter meten.

 

De multimeter op 20 kΩ instellen

Een contact tegen elk uiteinde van de kabel aan leggen

Weerstand aflezen

Toegestane weerstanden zijn:

 

bougieleiding met koperen kern: 1 tot 6,5 kΩ

blindweerstand en carbon-weerstand: de waarde wordt berekend uit de weerstand per meter vermenigvuldigd met de lengte van de kabel plus tolerantiebereik

bougieleidingen met inductieve blindweerstand: hier kan de weerstand 2,2 kΩ tot 8 kΩ bedragen

bougieleidingen met carbon-weerstand: de weerstand per 1 m kabel bedraagt 10 kΩ tot 23 kΩ

 

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden