Ga naar inhoud
  • 0

xenon in 3c vraagje


Flipkip

Vraag

Hallo,

 

Laat ik mij eerst maar even voorstellen aangezien ik net nieuw ben hier op het forum.

 

Mijn Naam is Robbin Peters ben 25 jaar en woon in Wellerlooi (Limburg)

Ik heb sinds kort een Passat 3c Variant 2.0 FSI uit 2006.

 

In deze Passat zit natuurlijk geen xenon verlichting maar dit zou ik er wel graag inbouwen.

Ik heb al verschillende auto's gehad waar ik zelf xenon in heb gebouwd Audi A3, Toyota Aygo, VW Golf 3.

Alleen heb ik dit nog nooit gedaan in een auto met canbus.

 

Ik wil in deze auto dus ook heel graag xenon hebben maar weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken. Normaal zitten er gewoon losse kabeltjes op de lampen gestoken waar je de xenon kit op aan sluit, alleen de passat heeft dat als ik het goed heb niet.

Ik weet wel dat ik de Pilot Pro Line ga nemen.

 

Kan iemand mij uitleggen wat ik allemaal nodig heb en hoe ik deze moet aansluiten op de koplampen van deze passat 3c?

 

Ik heb al een hele tijd zitten zoeken op het forum maar kan niet echt een howto vinden om dit te realiseren.

 

Het zou het fijste zijn als er foto's of iets dergelijks bij staan dat is meestal wat duidelijker.

 

Alvast super bedankt voor jullie reacties en hoop dat de oplossing komt want xenon vind ik zoveel fijner dan gewoon halogeen licht.

 

Groetjes Robbin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi Robbin,

 

Passat 3c is lastig omdat je er niet bij kan. Je zou kunnen pielen maar dan is de kans groot dat je, je xenon lampje stuk maakt.

 

Beste is grille los, bumper los, en de koplamp unit eruit halen. Je kan ze dan gewoon erin klikken.

 

Gr,

 

AK

Ik heb het in 2 3c's en een volvo s60 ingebouwd en geen een keer de bumper ervoor afgehaald hoor. Is goed te doen gewoon even friemelen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Opgelost, nieuw setje ballasten en het werkt :)

Xenon --> doen

 

ik heb 't nu ook 'n goeie week erin zitten en ik moet idd wel zeggen, 't is een enorm verschil qua lichtopbrengst. Zou imho standaard verplicht moeten worden op alle nieuwe auto's :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden