Ga naar inhoud

kleine vlekjes


jee-esteke

Aanbevolen berichten

Ben sinds vandaag terug van een weekje aan zee. En zoals gewoonlijk parkeer ik dan de wagen voor een ganse week en nemen we de kusttram om ons te verplaatsen. Toen ik vandaag thuiskwam ben ik onmiddellijk naar de carwash gereden (de wasstraat) omdat hij tijdens die week zeer vuil geworden was.

Maar na de carwash merkte ik op dat er op het koetswerk (hoofdzakelijk) aan 1 zijde (de passagierskant) kleine vlekjes, van ongeveer 1mm doorsnede, waren. Die vlekjes zijn wel alleen te zien als je ze in het licht bekijkt. Als je er recht op kijkt zie je ze niet (allez, ik toch niet, maar ik draag dan ook een bril... :shock: ).

Ik denk dat deze vlekjes een soort hars zijn omdat ik eigenlijk een hele week onder een soort naaldboom gestaan heb. Vandaar ook dat ze voornamelijk slechts aan 1 zijde van de wagen te vinden zijn.

Mijn vraag nu: heeft iemand dat ook al voorgehad en htf krijg ik die daar af? Ik heb al een aantal Meguiar producten gebruikt maar zonder resultaat. Zou azijn kunnen helpen of is dat af te raden voor de lak?

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Johan

 

koop dit Valma - Harsverwijderaar

 

en daar na 1keer met Meguiars - Smooth Surface Clay Kit

 

en dat is het hele maar top je auto

 

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden