Ga naar inhoud

Passat


amasyali05

Aanbevolen berichten

zit eigenlijk met de zelfde vraag maar dan voor een passat 3bg variant is nu zo laag (met schroefset)dat t geen comfort bied wil deze terug met een verlagingset(veren+dempers) van AP en dan 40/30 maar heb geen idee hoe die dan staat

ps heb er 29 inch onder

 

michael

 

29 inch ??? Dat wil ik zien !!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit eigenlijk met de zelfde vraag maar dan voor een passat 3bg variant is nu zo laag (met schroefset)dat t geen comfort bied wil deze terug met een verlagingset(veren+dempers) van AP en dan 40/30 maar heb geen idee hoe die dan staat

ps heb er 29 inch onder

 

michael

 

29 inch ??? Dat wil ik zien !!! :lol:

 

Ik ook wel, verbaasd me trouwens ook niet echt dat je niet meer tevreden bent over het comfort met 29" :mrgreen:

 

Dago, pon en klantenservice van VW, niemand weet hoe hoog mijn passat is! Wat een ramp. Niemand die weet hoeveel cm de originele hoogte is?

Even wachten tot er iemand is die wil meten, er zijn er genoeg met orginele onderstellen. Ik kan eventueeel wel meten wat het op een 3B is die hebben we staan op t werk op het moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

passat Comfortline

 

en de

 

passat Trendling

 

en de

 

passat Highline

 

en heb je nog ook de 4Motion uitvoering

 

 

TDI of de Benziene uitvoering ?

 

Variant of de sadan ?

 

van welk auto info heb je dan nodig

 

elke uitvoering heb ander hoogte en zijn niet allmaal gelijk.

 

en heb ook nog auto met sportonderstel

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit eigenlijk met de zelfde vraag maar dan voor een passat 3bg variant is nu zo laag (met schroefset)dat t geen comfort bied wil deze terug met een verlagingset(veren+dempers) van AP en dan 40/30 maar heb geen idee hoe die dan staat

ps heb er 29 inch onder

 

michael

 

29 inch ??? Dat wil ik zien !!! :lol:

 

Nou, bijna dan dit is 22 inch.

post-2087-1423827415,4965_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden