Ga naar inhoud
  • 0

3AA aanpassingen in Vagcom


rkjansen

Vraag

Het heeft met Ericw wat 'voeten in aarde' gehad om mijn passat uit te lezen, maar het is gelukt. :?

Wegschrijven moesten we echter met de 10.6 verise doen aangezien de software versie die Eric had gekregen bij zijn kabel werkte niet, maar we konden wel updaten naar 11.11. van rostech.

 

Onderstaande zaken heb ik nu aangepast en ben daar erg blij mee. :D

 

- ramen dicht bij regen

- verlichting automatisch aan bij 140km (handig in Duitsland)

- richtingaanwijzers van 3 naar 4 x knipperen.

- bochten verlichting uit gezet, tjee wat was dat een stom gezicht... :wink:

- Coming home aan, dus niet meer eerst met groot licht seinen om coming home te activeren. (wat hier nu de gedachte achter was begijp ik nog steeds niet.)

Was wel vreemd, want in mijn boordcomputer stond coming home gewoon aan, echter in vagcom stond het uitgevinkt zagen we. Na het aanvinken werkte het dus eigenlijk pas echt. :)

-coming home en leaving home van de dimlichten naar de mistlampen, staat erg mooi, zeker nu ik daar ook ledverlichting in heb gezet.

 

Wilde ook de achterlichten aan bij dagrijverlichting, echter is dat helaas een hidden code geworden en hebben we dus maar niet in lopen rommelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat wil ik ook! Had al wel de dagrij verlichting om laten zetten naar led, xenon en stadlicht naar led (bij Guyke). Maar nog niet de mistlampen. Omzetten mistlamp naar led en zo coming Home aanzetten lijkt me ook wel wat. Waar zit Eric en wat kostte dat?

Heb je een link naar de mistlampen led die je nu hebt?

Bedankt,

Louis

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden