Ga naar inhoud
  • 0

vocht in knipperlicht 3c


sandieman

Vraag

Hoi,

 

Wie kan mij verder helpen :?:

Ik heb sinds 2 maanden zwarte knipperlichten van Hella aan de voorkant.

Met het monteren van de knipperlichten heb ik ook "usa" verlichting aangezet.

Nu zit er in de hoekjes (aan de kant van de wielen/buitenkant) sinds een aantal weken " druppels" vocht / water :(

 

Ligt dit aan de usa mode of aan de knipperlichten?

Als het aan de Hella's ligt dan ga ik er mee terug, anders maar voor lief nemen en een keertje droog maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag gebeld met bedrijf waar ik ze heb gekocht (AST).

Een bedrijf met een leuk aanbod, maar mindere aftersales :(

Uiteindelijk hebben ze met Hella gebeld en als ik ze uit de auto haal sturen ze de knipperlichten op.

Mocht het een fabricagefout zijn, wat ze kennelijk kunnen testen, dan krijg ik een nieuw setje.

Ligt het aan een montage fout (wat kun je er in godsnaam fout aan doen, maar dit zal wel de conclusie zijn :evil: ) krijg ik mijn eigen lampen teruggestuurd en kan ik met bijbetaling van 10 euro ze terug krijgen (verzendkosten???).

Nou lekkere aftersales van AST /Hella

 

Als het wat warmer is zal ik ze er eens uithalen, ben bang dat ik nu ook nog eens de 2 roosters aan gort trek met dit weer, ben ik nog 50 eurie verder. :|

 

Zal denk ik zaterdag worden dat ik er tijd voor heb EN zal de roosters voor verwijderen maar opwarmen met de fohn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hebben uw witte ook vocht?

 

kan liggen omdat je bumper een beetje scheef staat en uw witte zullen dat niet hebbenomwille dat die "meegroeien"

 

ik denk moest je een nieuwe bumper plaatsen dat het probleem opgelost is maar is al een kost voor niets

 

ik ga mijn demonteren en zelf in zwart spuiten en lichtjes opschuren dan heb je bijna hetzelfde effect maar ben nog een het wahcten op ledstrips voor mijn pinkers

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden