Ga naar inhoud
  • 0

Koppeling ??


Baronskie

Vraag

Zucht, kom ik weer te zeuren!

Eindelijk nieuwe turbo/ intercooler erin , wat overigens leuk geintje was...

 

Nu heb ik ineens last van koppeling??

De Koppeling blijft soms gewoon wat hangen maar is niet altijd zo.

 

Begon ineens dat ik achteruit moest voor een vrachtauto , maar toen ik weer vooruit zou kreeg ik hem

gewoon niet in de 1ste versnelling! Nu heb ik dat een paar keer al gehad , en dus in 2 weggereden waarna later geen last

meer van had!

 

Maar als ik de koppeling intrap blijft hij ook zo nu en dan hangen..?

 

Wat kan dit zijn heren?

 

( had nooit van mun 3BG af moeten stappen fff!! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het kan de commando-cilinder(bij je pendaal) zijn van je koppeling of anders de slave-cilinder(op de bak). Ik heb een soortgelijke ervaring met mijn Golf mk3.. Moest paar keer pompen om te kunnen schakelen zonder tandjes poetsen :(

 

Mocht er nog een andere veroorzaker mogenlijk zijn, schroom niet om mijn info te corrigeren of aan te vullen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het kan de commando-cilinder(bij je pendaal) zijn van je koppeling of anders de slave-cilinder(op de bak). Ik heb een soortgelijke ervaring met mijn Golf mk3.. Moest paar keer pompen om te kunnen schakelen zonder tandjes poetsen :(

 

Mocht er nog een andere veroorzaker mogenlijk zijn, schroom niet om mijn info te corrigeren of aan te vullen..

mee eens kost 365 euro bijde stealert :angel:,kwam nog 135 euro werkloon bij na twee dagen weer geen koppeling nu gaan ze de slave vervangen en moet de bak er af klopt dit ????????? :angry: gaat nog 1500 kosten??????? :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden