Ga naar inhoud
  • 0

Hulp gevraagd. Aansluiten kabelboom westfalia trekhaak.


D. Lingmont

Vraag

Hallo,

 

Sinds een aantal weken heb ik een westfalia afneembare trekhaak onder mijn passat 3c variant zitten. Deze trekhaak heb ik zelf gemonteerd en de bekabeling aan de achterkant is allemaal aangesloten. De andere kant van de kabelboom ligt nu aan de voorkant bij de boordcomputer. Nu dient de kabelboom nog aangesloten te worden aan mijn boordcomputer en dient hij via vag-com nog aangemeld te worden.

 

Deze laatste stap kan ik zelf niet uitvoeren (te weinig kennis van electronica en niet in het bezit van vag-com) en zoek dus iemand die wel over deze kennis beschikt en bereid is mij te helpen.

 

Wie kan de kabelboom van mijn afneembare trekhaak aansluiten in mijn boordcomputer en hem aanvinken met vag-com?

 

Ik woon in de buurt van Zwolle (overijssel) en wil er best een stukje voor rijden. Koeken voor bij de koffie of een tegemoetkoming zijn geen probleem.

 

Wie o wie kan mij helpen?

 

Groeten Dennis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Probleem is dat je het niet "even" aansluit aan de voorzijde, het aanvinken in de boordcomputer is een minuutje, maar de 5 draden aan de voorzijde netjes aansluiten ben je toch wel 1 a 2 uur mee bezig. Je moet voorzichtig in de kabelbomen snijden om de canbusdraden aan te sluiten.

Adviseer om ook even langs een bedrijf gaan wanneer je er zelf tegen opziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden