Ga naar inhoud

dashmounts


Roeland

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb in mijn auto nu een parrot carcit op een dashmount beugel deze zit op de onderste torx vast van de autoradio nu wil ik ook graag mijn telefoon opladerhouder ook op een dashmount monteren of op een brodit proclip

 

nu is het alleen een aardige klus om de kabels hiervan weg te werken. weet iemand of je de kabel van de telefoonhoud via de luchtroosters achter het dashboard kan krijgen? als ik een broditclip gebruik om geen gaten te hoeven te maken in me dashboard.

 

of is het toch handiger om een dahsmount aan de rechterkant van de radio maar dan niet op de onderste torx van de radio maar op de bovenste torx van de radio. bestaand deze ook voor de bovenste torx ik zie alleen maar die op de onderste torx zitten vast geschroeft

 

alvast bedankt

post-13557-1423825541,8231_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, als je perse een carkit/telefoolader wilt, zou ik proberen om een gat te maken op de plek waar normaal ook de carkit/bt aansluiting zit. Op ebay koop je zo een originele carkitcradle en zet je er gewoon een bt adapter op voor je telefoon... Dit is ook origineel...

 

 

Zal al met al iets duurder zijn dan wat je eerst wilde, maar ik vind persoonlijk origineel altijd nog de beste maatstaaf. Ook voor latere verkoop.

 

Succes ermee iig!

post-10440-1423825564,0719_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden