Ga naar inhoud
  • 0

Binnenverlichting gaat niet meer aan


roelh

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds enkele dagen dat als ik de auto open met AB (1x drukken) mijn binnenverlichting 1/2 seconden aangaat en daarna meteen weer uit.

Druk ik voor de tweede maal op de AB (zodat alle deuren opengaan ipv alleen bestuurdersdeur) dan gaat de verlichting wel aan.

Als ik daarna de deuren weer op slot doe en weer 1 maal op de AB druk voor deuren open blijft het licht wel aan.

Doe ik het een uur later ofzo, weer hetzelfde verhaal.

 

Wie kent dit probleem of weet een oplossing?

 

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Klopt, ben er zelf (nog) niet geweest, maar hij heeft al meniggeen geholpen met het repareren van het slot.

Ik DENK...maar zeker weten niet...dat het ergens aan een slot ligt, die kapot aan het gaan is...

 

Ik denk het ook... Straks na werk check ik de kabels in het doorvoerrubber, als ik niks kan vinden bel ik hem gelijk even.

 

Ben nu toch bezig om de kinderziektes eruit te halen. Afgelopen weekend het bekende waterlekkage probleem bij het kachelhuis gerepareerd en ca 10 liter water uit de auto gehaald :( Mat onder de bijrijdersstoel had zich lekker volgezogen en het dashbordkastje was doorweekt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb gisteravond de slurf maar eens los getrokken en daar bleek dus fijn wat oxidatie in de stekkerverbinding te zitten. Ik heb dat schoongemaakt maar nog steeds werkt mijn binnenverlichting niet zoals het hoort. Slot en raam functioneren prima, binnenverlichting gaat ook aan als ik de deur open doe maar als ik de deuren ontgrendel met de afstandsbediening gaat de binnenverlichting gelijk weer uit. Vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden