Ga naar inhoud

achterbank met ge-integreerde (verhoogde) kinderzit


harold07

Aanbevolen berichten

hoi allen,

 

in t boekje van mn vr5 station van half 1999 wordt gesproken (met **sterretjes)over een achterbank voor mijn model passat (en voor de sharan) waar 't gedeelte; achterbank-zitting mogelijk is dat onder de bilpartij n n hendeltje te klikken als het ware een stukje eruit komt en je m dubbelklapt zodat een

(minimaal 2 jarige) op die verhoging gewoon in de 3-punts gordel kan...?!?

 

is er iemand waar de kids inmiddels de verhoogde zitting te boven zijn gegroeid?

boekje zei dat t alleen voor 2 tot 8jarige ofzo geschikt was?!?

 

en ik heb ns in de auto gekeken maar moet de hele zitting dan worden vervangen voor (standaard een in tweeen klapbare achterbank) een andere zittingsgedeelte bank?

 

ik hoop dat ik t helemaal nie snap want ik heb beige-geel leder interieur wat nog puntgaaf is en n ander type staat zo maf...

 

het is me trouwens wel wat waard hoor, om die kleine dr snavel te dimmen want ze denkt ineens dat ze bij t grote volk hoort nu ze n beetje kan meekleppen maar om haar dan op dr gat te laten zitten ipv in zo'n 5puntsgedrocht van maxi cosi is al weer n paar jaartjes rust en vrede in de auto want in een noodgeval van n buitenlandrit heb ik er ns op n provisorische verhoging gezet en dan in de gewone gordel... laatste 380 km alleen maar een zwijgende glimlach in mn achteruitkijkspiegel?!

 

t blijft minituig maar ik heb haar altijd bij me tot ze over 17 maanden voor t eerfst naar school mag dus wie kan me adviseren?

 

 

alvast bedankt,harold

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden