Ga naar inhoud
  • 0

MFA uitgevallen na scan met VCDS Lite


Foenky

Vraag

Hallo mensen,

 

Het volgende is het geval:

 

Heb sinds een paar dagen VCDS Lite en had deze nog niet geregistreerd. Tijdens een autoscan kreeg ik de melding dat ik de software moest registreren en de nodige piepjes van de auto. Logisch dacht ik dus de boel ontkoppeld en wachten op een licentie.

 

So far so good, maar nu: mijn boordcomputer werkt niet meer. Hiermee bedoel ik het halve schermpje onder tussen de snelheidsmeter en toerenteller in.

 

Heb ondertussen wel een geregistreerde versie en heb een autoscan uitgevoerd. Een paar foutcodes, maar na een reset van deze codes en weer even rijden heb ik geen foutcodes meer bij een autoscan.

 

Is dit schermpje uit en aan te zetten via VCDS Lite? Of is het schermpje kappot? Ga morgen ook nog even proberen of het helpt als ik de accu loshaal en daarna weer aansluit.

 

Ik hou jullie op de hoogte en alle tips en tricks zijn natuurlijk welkom ;-)

 

Gr. André

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan hoop ik maar dat ie niet is opgeblazen ...

 

Zou dat kunnen via de KKL kabel?

 

Probeer eerst nog wel even de accu, aftermarket radio oplossing (RossTech), zekeringen (alhoewel rest van meters en tellers werken wel ...)

 

Keep you posted!

 

Gr. André

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gelukkig!!! Accu loshalen (min eerst en vervolgens de plus) en daarna weer aangesloten (+ eerst en vervolgens de -) en de MFA is weer up and running!!!

 

Ook gelijk kunnen constateren, dat de taal is gewijzigd. Nu Engels gelukkig. Dat duits komt zo af en toe zoooo schreeuwerig over ;-)

 

Ook weer even een scan gedaan en de auto blijft zeuren over de comfort module (046) ... Afwachten maar en even melden aan de man waar ik hem kocht ... Misschien de module vervangen????? Wat nu niet werkt is de cv. De ramen motoren en rest van de module werkt wel. Iemand nog een idee?

 

Gr. André

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden