Ga naar inhoud

nieuw model stuur in 2005 model steken


svenergy

Aanbevolen berichten

had jij die weerstand nodig dan? dat is toch alleen als je van 'n vierspaaksstuur naar driespaaks toe gaat, heb ik begrepen. Of zijn er ook driespaaksturen met tweetrapsairbags?

 

Het werkte bij mij, er zijn ook driespaaks sturen met dubbele ontsteking, ik had ook airbag storing, nadat ik het weerstansde in had gezet was de storing weg.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuurkolomhendel 3C9953507CN met cruise control en multifunctiestuur (geen knoppen op de rechter kant), nieuwprijs dealer 106,- euro

Sleepring 3c0959653b geschikt voor mfl, nieuwprijs dealer 84,- euro

Stuurkolommodule highline 3C0653549AH, nieuwste versie geschikt voor cruise, multifunctiestuurwiel, flippers, assistentknop, acc, nieuwprijs dealer 239,- euro

 

Dit is hetgeen er bij mij inzit, met 'n weerstand in de stuurkolommodule omwille van tweetraps naar enkeltraps airbag

Link naar reactie
Delen op andere sites

had jij die weerstand nodig dan? dat is toch alleen als je van 'n vierspaaksstuur naar driespaaks toe gaat, heb ik begrepen. Of zijn er ook driespaaksturen met tweetrapsairbags?

 

Het werkte bij mij, er zijn ook driespaaks sturen met dubbele ontsteking, ik had ook airbag storing, nadat ik het weerstansde in had gezet was de storing weg.

 

gr ids

 

Ik was net wat aan het googlen en inderdaad ook berichten van gevonden dat er tweetraps driespaaks airbags waren, dat wist ik dus niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden