Ga naar inhoud
  • 0

Raar geluid bij bestuurdersraam openen/sluiten


jorrin76

Vraag

Ben al even aan t zoeken geweest maar zie het niet terug op t forum.

Sinds enkele dagen heb ik als ik het raam in de bestuurdersdeur (3B 1.9 TDI uit `99) open of sluit een raar geluid (klinkt als "klonk klonk") tevens sluit hij soms niet helemaal automatisch maar gaat weer een klein stukje open.

 

Zouden dit de Nokken aan de onderkant van de geleider zijn? en is dit makkelijk en snel te verhelpen, ga namelijk volgend weekend op vakantie met de passie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
het zou ook kunnen zijn dat de kabel aan het rafelen was. Laat je het nog weten wat het was?? dan kunnen andere er nog iets van leren.

 

Idd de kabel was verroest en aan het rafelen, waarschijnlijk een keer water in de deur gestaan want hij was nu droog en schoon werd me verteld.

Toch weer 220 euri`s incl montage aangezien het hele mechanisme vervangen is.

 

Nu ja had zelf geen tijd en ga morgen op de boot naar schotland met de passie dus t moet wel in orde zijn. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ai ai ai, ik heb dat ook eens gehad met een Laguna. Was net op de camping aangekomen en klats raam naar beneden.

Daar naar een Stealer gereden en zou me 325 euro kosten incl. montage.

Dat vond ik veeel te duur en heb bij de fietsenmaker een kabeltje en een busje gekocht voor 2 euro en na 2 uur deed alles het weer !!!!!

Alleen kabeltje vervangen kon niet volgens hem en moest idd hele mechanisme vervangen worden.

 

Oh oh oh wat heb ik een hekel aan Renault

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden