Ga naar inhoud
  • 0

Radiocode weg bij demonteren MCD Audiosysteem?


frenske1973

Vraag

Even een vraagje voor ik begin met inbouw van de Parrot..

 

Heb de Passat net een weekje, en alle boekjes zitten erbij. Ook de originele MCD handleiding ( apart klein boekje ).

Ik kan alleen geen radiocode vinden.

 

In het boekje staat dat je de code handmatig in moet voeren nadat er een stroomonderbreking is geweest, of dat de code automatiscg ingevoerd wordt dmv de comfortmodule..

 

Wat is nu waar???

Moet ik nadat ik de ISO stekkers los heb gehad een code invoeren?

 

Iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja, zo gauw de spanning er af is gezet (loskoppelen accu of stekkers in het apparaat loshalen ed.) dan moet je de radiocode invoeren!

 

Wordt dus toch een ritje naar de dealert..

 

Alle spullen zijn inmiddels besteld:

 

- Kabelset voor de Parrot Ck3100 ( Parrot had ik nog, alleen nog een keer een nieuwe schermpje nodig->zijn wat pixels weg )

- Brodit Dashmount ( Brodit iPhone houder had ik nog )

- Brodit grotere bevestigingsplaat zodat ik het Parrotscherm en de iPhonehouder op dezelfde plaat kan bevestigen

- Dension Icelink Plus kunnen scoren op eBay ( = interface voor de iPhone aan te sluiten op de cd wisselaaruitgang )

 

Kan ik volgende week aan de slag! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

En anders ff langs de stealer, die kunnen je de code ook geven voor een klein bedrag

 

Eigenlijk is het te zot voor woorden dat je nog een keer moet betalen voor iets wat van jou is... je hebt de HU al gekocht, de auto en nu moet je de code nog een keer 'kopen'... :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden