Ga naar inhoud
  • 0

Diodes remlicht mod


Maat

Vraag

Heeft iemand een how to voor de aansluiting van de diodes tussen rem en mistlicht voor 4 bollen remlicht maar dat je mistlamp ook funktioneel blijft. Liefst met een foto van iemand die dat al gedaan heeft om te zien waar de diodes zitten.

Ik heb nu de bovenste bollen als remlicht maar zou de andere er ook graag bij willen. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag de 4 bollen remlicht mod gedaan, wat een licht :shock: . Werkt goed met de diodes, heb nu alleen ook links een mistlicht met twee hele bollen :mrgreen:

Bij mij na 3 keer remmen lag de zekering er wel uit, dus maar vervangen voor een zwaardere (nu 20A), had niet lichter, zou dit kunnen of is dit te zwaar ivm de bedrading? Heb nu natuurlijk ipv 2 remlampjes 8 lampjes en straks met de caravan komen er nog 3 bij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik had deze ook al eens eerder gepost en idd is het beter voor het lichtbeeld om nog 1 diode in het remcircuit op te nemen na de overbrug diode (tussen rem en mist) zodat alle lampen even sterk branden (ivm spanningsval diode), dus per lichtunit iig 3 diodes. Ik heb de diodenummers van Jasper even overgenomen. Denk ook nog even aan de zekering van de remlichten...

 

Orgineel

Fog_Brake_Conversion.jpg

 

Na 3de diode ivm spanningsval

Fog_Brake_Conversion2.jpg

 

die 3e diode moet dat op iedere pit komen te zitten of is 1 diode voor 4 pitten genoeg?

volgens mij was het mij mij alleen de bovenste pit die scherper was in het links achterlicht...

het orginele remlicht dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden