Ga naar inhoud

cmnikon

Members
  • Aantal items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over cmnikon

Profile Information

  • Plaats
    Kerkrade
  • Naam
    Tom Wehrens

cmnikon's Achievements

0

Community reputatie

  1. Net even de verkoper gebeld van de 2.0 TDI i.v.m. een bezichtiging morgen. (De oliepomp modificatie ga ik dan meenemen in de onderhandelingen) Hij gaf aan dat vrij recent de koppeling is vervangen. Betekent dit meestal ook dat dan het 2m vliegwiel is vervangen? Alvast bedankt voor jullie reactie!
  2. Heb jij geen last gehad van een defect 2-massa vliegwiel, of zeg ik nu iets vreemds bij dit model? HIer lees ik nl ook veel over.
  3. Bedankt. De 2.0 TDI schijnt trouwens een Common Rail motor te zijn.
  4. Goedendag, dit is mijn eerste post op dit forum, aangezien ik over wil gaan stappen op een VW Passat en hier de kenners zitten Om maar meteen met de deur in huis te vallen, stel ik hier graag de volgende vraag: Mijn oog is gevallen op twee mooie VW Passat auto's. Eén is goed onderhouden en in top staat VW Passat uit juni 2008 met een 2.0 TDI motor en ongeveer 212000 km op de teller. De andere is een VW Passat 1.9 TDI uit 2007 (Gechipt naar 140 PK) met ongeveer 223000 op de teller.. Nu lees ik veel horrorverhalen over de 2.0 TDI motoren, maar ik lees ook hier en daar dat de 2008+ versies dit niet meer hebben. Van de andere kant bent ik een beetje huiverig voor en gechipte auto met hoge km stand... Ik rijd ongeveer 35.000 km per jaar en wil toch proberen om de 400.000 met één van deze auto's te halen. Wat is nu wijsheid? Niemand kan natuurlijk in de toekomst kijken en het blijft altijd een gok, maar aangezien hier de kenners zitten stel ik hier graag de vraag. Hierbij de links naar beide advertenties voor de volledigheid: VW Passat 2.0 TDI 2008: https://link.marktplaats.nl/m1199236969 VW Passat 1.9 TDI 2007 (gechipt): https://link.marktplaats.nl/m1201440559 alvast hartelijk dank voor jullie reacties!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden