Ga naar inhoud

HenkMeijers

Members
  • Aantal items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over HenkMeijers

  • Verjaardag 10-10-1990

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Ter Apel
  • Naam
    Henk Meijers

HenkMeijers's Achievements

3

Community reputatie

  1. Inderdaad dat hoop ik ook! En klopt die was aan vervanging toe. De auto heeft 285k gelopen en op het afdekkapje stond dat die bij 116k vervangen was. Maar de verkoper gaf aan dat hij tussentijds ook nog een keer vervangen was.(dan ben ik natuurlijk weer goed gelovig.) Maar nadat ik de onderhoudsboekje gevonden had bleek idd dat hij bij 195k ook vervangen was gelukkig! En altijd netjes dealer onderhouden. Nu 90k verder was die er wel weer aan toe!
  2. Vandaag de disributieriem, waterpomp en spanrol binnen gekregen. Vanavond om 19.00uur begonnen en om 22.00uur de boel erop zitten en weer in elkaar. Waterpomp was indd stuk het kunststof gedeelte lag in 2 stukken. Het probleem is dus opgelost gelukkig! Iedereen bedankt voor de hulp en meedenken! Heeft me zeker geholpen. Paar fotos Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
  3. Toch maar een waterpomp besteld, en omdat het spul er dan toch af ligt ook gelijk de distributieriem meepakken. Kan die er weer een tijdje tegenaan. Houd jullie op de hoogte.
  4. Als ik deze week tijd heb (zit in de nachtdienst) zal ik eerst eens een reinigings middel er door gooien, mocht ik daar niks aan zien of mocht het probleem niet verholpen zijn ga ik de waterpomp vervangen. In iedergeval iedereen al bedankt voor het meedenken, en alle tips zijn nog welkom!
  5. Dat kan zeker inderdaad, nee er komt niets uit dat slangetje bij draaiende motor, vandaar dat ik dacht dat er ergens een verstopping zit. Anders maar even de thermostaat testen.
  6. Bedankt, ik zag geen Topic staan waarin ik me kon voorstellen! dus gelijk maar met de vraag binnen komen vallen
  7. Als de waterpomp stuk is zou de kachel het dan nog wel doen? En wat je zegt hij word inderdaad echt flink warm met de blower vol aan! Misschien dat de vorige eigenaar een PIL in de radiator heeft gedaan, ga toch nog de 'goedkopere' oplossing proberen door er een fles reiniger in te gooien. Tips wat voor merk ik het best kan gebruiken?
  8. Zou vreemd zijn, die is net vervangen. En ik heb geen airco op de passat, had meer het idee dat die "rechter" koelfan aan hoort te slaan bij een x aantal graden. Ik zal nog eens verder gaan graven waar t weg moet komen Bedankt in ieder geval
  9. Beste leden, Ik heb een passat uit 1997 1.6 Nu wil het zijn dat de auto koelproblemen heeft Bij stationair netjes 90graden Bij het rijden loopt die op naar 130graden Wat mij opviel is dat de 2e koelfan niet aanslaat. Rechtstreeks aangesloten doet die het wel Kachel word wel netjes warm Bovenste koelvloeistof slang wordt heet Onderste warm/lauw Het geheel ontlucht, koelvloeistofniveau blijft ook goed Thermostaat is al vervangen Kan het zijn dat mijn radiateur verstopt zit? Of zijn er andere oorzaken? Wie kan mij helpen? Mvgr Henk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden