Ga naar inhoud

Pechvogel

Members
  • Aantal items

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Pechvogel

Profile Information

  • Geslacht
    Female
  • Plaats
    Brabant
  • Naam
    Pechvogel (VW Passat 2.0 tdi 103 kw variant)

Pechvogel's Achievements

0

Community reputatie

  1. We hebben inmiddels de Passat ingeruild en stappen over op een ander merk! Maar bedankt voor jullie reacties, het was zeer leerzaam!
  2. Er zitten andere verstuivers in, heb er speciaal naar gevraagd, zelf had de garage daar geen erg in.!!!! Wat betreft de modificatie zal ik eens navragen bij garage. Is dat erg belangrijk? We hebben maar drie maanden garantie namelijk.
  3. Omdat het weer een BKP motor is, lees daar weinig goeds over.
  4. We kunnen weer rijden sinds een paar dagen. Expert was tot de conclusie gekomen dat e.e.a. niet goed afgesteld was. Na inschakeling rechtsbijstand is er op kosten van de garage een andere (BKP) motor uit 2006 ingegaan. Een ander type motor schijnt niet te passen? Hij rijdt tot nu toe goed, maar heb er toch niet veel vertrouwen meer in...
  5. Ik vrees dat we het nog even zonder onze Passat moeten doen. Zodra we er definitief uit zijn met de VW garage laat ik jullie zeker weten hoe het allemaal verlopen is!
  6. Expert van garage is vandaag geweest. Hij gaat overleggen met collega's, hij weet dus ook niet wat er precies gebeurt is,nu afwachten wat daar uit komt...
  7. Ok dankjewel, we hebben rechtsbijstand erop gezet. Hopen dat we er snel uit komen!
  8. Misschien een domme vraag maar kan die tuimelaar "zomaar" breken(zoals zij zeggen metaalmoeheid)of is dit het gevolg van iets anders?
  9. Als je aan het autorijden bent en de tuimelaar breekt kan je dan nog rijden? Ik neem aan dat de tuimelaar in 1 keer breekt en niet geleidelijk?
  10. Bedankt voor de reacties. De tuimelaar die boven de pompverstuiver zit is gebroken. De garage zegt dat alles goed gemonteerd is en dat de tuimelaar dus gebroken is door metaalmoeheid. Er zit een groot gat in de deksel die er bovenop ligt. Nu heb ik het hele internet al afgezocht maar kan niks hierover vinden. Daarbij vind ik het wel erg toevallig dat uitgerekend dit kapot gaat, twee weken nadat zij er aan gezeten hebben.. Ik heb totaal geen verstand van auto's, dus ik vraag me dan ook af hoe een verstuiver werkt. Bouwt dat ding zoveel druk op dat bij bijvoorbeeld een slechte afstelling de tuimelaar zou kunnen breken?
  11. Wij hebben een VW Passat 2.0 tdi (2006) met de beruchte (naar ik nu dus weet) BKP motor. Twee weken gelden door VW garage teruggeroepen om pompverstuivers te vervangen. Deze actie schijnt al een paar jaar aan de gang te zijn, dus snap ook niet waarom wij nu pas terug mochten komen. Van de week klapt er echter een verstuiver uit. Wijzelf denken dat de reparatie niet goed uitgevoerd is. Maar volgens VW garage had de tuimelaar metaalmoeheid en is deze eerst gebroken. De motor is waarschijnlijk naar de filistijnen. Dus je snapt dat wij niet blij zijn. We hadden nog een jaar of twee met deze auto willen rijden tot ongeveer 3 ton. (Nu 244.000) Nu moeten wij echter bewijzen dat het de fout van de garage is. Graag meningen, eventueel ervaringen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden