Ga naar inhoud

Sunfield2

Members
  • Aantal items

    39
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Sunfield2

Profile Information

  • Plaats
    Castricum

Sunfield2's Achievements

0

Community reputatie

  1. dus het gaat om het laadvermogen en niet de werkelijke lading?
  2. Heren Ik kom er niet uit m.b.t. regels over het rijden met een aanhanger Van de site van de rijksoverheid haal ik dit: Rijbewijs B Met rijbewijscategorie B mag u met een auto: een aanhanger van maximaal 750 kilo (leeggewicht + laadvermogen) gebruiken; een aanhanger zwaarder dan 750 kilo (leeggewicht + laadvermogen) gebruiken als de auto en aanhanger samen niet boven de 3.500 kilo (leeggewicht + laadvermogen) uitkomen. De aanhanger mag zwaarder zijn dan de lege auto. Betekend dit dat ik zonder E rijbewijs (alleen een autotrailer zou mogen rijden mits de combi (Gewicht auto+gewicht aanhanger+gewicht belading) niet boven de 3500KG uit komt? en uiteraard dat mijn auto het gewicht mag trekken Waarom lees ik op internet dat er alleen met een BE rijbewijs een autotrailer gereden mag worden?
  3. uit de metingen uitgevoerd door de garage blijkt de koppakking niet lek te zijn. Mijn koelvloeistof is blauw dat zat er in dus heb dat ook weer gebruikt. is dit niet goed?
  4. Sunfield2

    Koppakking lek??

    Goedemorgen allemaal Ik heb mijn brandstofprobleem nog niet verholpen echter komt het volgende euvel alweer op: Deze week nog wat laswerkzaamheden gehad aan mijn uitlaat en gister even naar de wasstraat gereden, een ritje van nog geen 2km. Eenmaal thuisgekomen auto in de garage gezet, het viel mij op dat de condens druppels uit de uitlaat een blauwe gloed hadden.. Ik heb een bekertje onder de auto gezet en wat druppels weten op te vangen. even een slokje genomen en dit proeft dus naar koelvloeistof. Tot zover ik weet verbruikt de auto geen koelvloeistof echter valt het me op dat de kleur in het reservoir niet blauw is maar erg donker (dit is ook recent ververst) Verder lust de auto een flink slokje olie, ik dacht dat dit door de carterontluchting kwam (modificatie spatplaat). na deze mod bleef hij olie verbruiken. soms heel veel soms niks. Voorbeeld: Ritje Duitsland op en neer,olie gepeild, 0 liter verbruik. vervolgens 300-400km woon werk verkeer. 1/2 liter olie weg. Is er een mogelijkheid dat de auto koelvloeistof gebruikt (verbranding) en dat het koelsysteem aanvult/vervuild raakt met olie? Zojuist gebeld met de garage of ze even een meting kunnen verrichten om te kijken of het daadwerkelijk de koppakking is 2.8 V6 ACK motor
  5. ja dat ga ik zeker onderzoeken. lijkt me beluchting idd
  6. oke Ik rij nu twee dagen zonder tankdop en het probleem lijkt zich niet meer voor te doen?
  7. Even wat onderzocht Als ik slang (Nr.1) los haal zuigt deze vacuüm en lijkt de motor weer ''goed' stationair te lopen. Als ik dezelfde slang afknijp of me vinger op het gat houd dan zakt de motor direct in zijn toeren en begint te schommelen, het lijkt er op dat dit de zelfde symptomen zijn. Het terugslag ventiel tussen slang Nr.1 en Nr.2 werkt naar behoren en zit in de juiste richting gemonteerd. Slang (Nr.2) zit geen beweging in. als de motor loopt of uit staat krijg ik hier geen lucht uit als ik de slang op mijn mond zet. (vind ik vreemd als slang Nr.1 vacuum zuigt) Solenoid klep (Nr.3) lijkt weinig leven in te zitten. Motor aan of motor uit, stekker er op of stekker er af, geen luchtstroming uit de uitgaande slangen.
  8. Ik tank overal waar ze brandstof verkopen.. geeft geen verschil.
  9. Zou dit een defect evap systeem kunnen zijn?
  10. Als ik moet tanken tank ik meestal een halve tank, dit omdat ik voorheen wel eens merkte dat de auto minder lekker liep op een volle tank Zojuist heb ik mijn tank helemaal vol gegooit om te kijken of dit euvel nog voor deed, en ja: De auto loopt erg onregelmatig bij stationair toerental en valt gewoon uit bij in of uitparkeren.. ik wordt er doodziek van. Sinds kort heb ik wat meters geplaatst in de auto waaronder een voltmeter. tijdens het onregelmatig lopen schommelt deze ook tussen 12 en 14 volt Bij het rijden van een constante snelheid, 50,80,100 zijn er geen problemen Aangezien dit met een volle tank gebeurd en niet andersom heb ik geen idee wat dit zou kunnen zijn, ik dit mysterie wel eens willen oplossen Betreft een Passat V 2.8 30V V6 SYNCRO ACK motor -Brandstoffilter heb ik al eens vervangen vanwege dit, helaas geen resultaat
  11. Ik wil geen reclame maken maaaaar: http://www.audiforum.nl/forum/model-spe ... eluid.html
  12. Nee me tank is niet leeg XD Het slangetje zit net achter het rechtervoorwiel
  13. Hallo Mede VW'ers Ik ben even een tijdje weggeweest en de passat ziet er nu ongeveer zo uit: Echter heb ik een hardplastice leiding onder de auto, die trek vacuüm en er komt een gorgelend geluid uit. alsof je een pakje drinken opdrinkt die bijna leeg is.. hebben jullie enig idee?
  14. Hallo allemaal Onder mijn 3B zit een afneembare trekhaak. Deze is afneembaar nadat het ''slot'' open is gemaakt. Ik heb echter geen sleutel hiervan. Nu is mijn vraag als het een fabrieksaf trekhaak is, kan ik dat via de dealer een sleutel krijgen o.i.d.? Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt? Foto's volgen nog
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden