Ga naar inhoud

roro

Members
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over roro

Profile Information

  • Plaats
    Houten

roro's Achievements

0

Community reputatie

  1. idd de buitenste homokineten vervangen ( die bij het wiel) en niet de binnenste. Het is overigens geen geratel wat ik hoor. Tis meer geschraap. Als het de binnenste homokineten zouden zijn, klopt t dan dat het geluid verdwijnt dan wel veel minder wordt wanneer ik ontkoppel?
  2. Hi Barry tdi . inderdaad een heleboel codes op die sticker maar geen FKR. Maar ik begrijp uit jouw mail dat dat bij een 5 bak sowieso niet t geval kan zijn. Verder ben ik er van overtuigd dat het niet de homokineet is omdat ik de ene kant 3 jaar geleden vervangen heb en de andere kant 2 jaar geleden ( gingen vlak na elkaar) en dat klonk ook heel anders ( was meer een RRRRRRRRRRRR in de bochten en was ook alleen in de bochten, terwijl mijn probleem ook op de rechte stukken is, maar vooral er in komt bij een bocht) Maar toch bedankt voor t meedenken, Robi.
  3. handgeschakeld maar 5 versnellingen. Code ken ik niet. Waar kan ik die vinden?
  4. JA Vdub ik begrijp wat je bedoeld. Ik ben lid van een hobby garage hier in Nieuwegein en daar had iemand die toch wel een ervaren sleutelaar is ook de diagnose van druklager kapot gesteld. Toen ben ik er verder op gaan zoeken op internet en zo kwam ik op dit topic terecht waar dus het exacte probleem besproken werd. Een ratelend / schrapend geluid in vooral de bochten die weg is wanneer ik de koppeling in trap. anyway............. een hoop werk en geld verder is het probleem er nog steeds aangezien ik niet welgesteld ben durf ik m ook niet naar de dealer te brengen. Jaap ... lagers in de versnellingsbak bedoel je? Ik moet bekennen dat ik er niet zoveel verstand van heb, maar sleutel natuurlijk nooit er aan zonder iemand die dat wel heeft. Het betreft een vw passat variant 2003 96KW motorcode AWX. Hij heeft inmiddels 340.000km gelopen, dus ik had zelf het idee dat die koppeling wel eens aan vervanging toe kon zijn. De koppelinngsplaat die er uit kwam viel op zich wel mee. De druklager echter was wel versleten. Dus dat die vervangen is is op zich niet voor niks geweest denk ik. Ik hoop alleen heel erg dat ik mn auto nog in orde kan krijgen
  5. Hi mensen. Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven staat. van het weekend drukgroep, vliegwiel, koppeling allemaal vervangen. ( viel nog helemaal niet mee) Nu heb ik hetzelfde probleem nogsteeds. 650 EUR en 12 uur werk voor niks. Kan iemand mij aub vertellen wat t dan wel kan zijn?? alvast bedankt Ralf
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden