Ga naar inhoud

Pascal91

Members
  • Aantal items

    39
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Pascal91

Profile Information

  • Plaats
    Swalmen

Pascal91's Achievements

0

Community reputatie

  1. Het probleem is verholpen . Ik heb gisteren het gasklep hius gedemonteerd en dat bleek van binnen helemaal versleten te zijn waardoor de klep telkens bleef hangen . vandaag een nieuw gasklep huis gemonteerd en ingeleerd en alles doet het weer zoals het hoort. Bedankt voor het meedenken .
  2. Ik ben net even gaan testen en hij krijgt een zwaarpunt in het pedaal in de 2 de versnelling bij 2500 toeren als ik het pedaal door het zwaar punt heen duw blijft het pedaal staan . Ik heb naar het pedaal gekeken maar kan daar niks raars aanzien . De auto doet dat alleen in de 2 de versnelling ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uit leg. gr, Pascal
  3. Dat is correct van 99 . Met de gedeeltelijke elektronische gasklep . Maar wel met de gaskabel naar het gaspedaal .
  4. Hallo allemaal . Ik heb een probleem met mijn passat v5 2.3 liter . bij pepaalde gasklep standen bij pepaalde toerentallen blijft de gasklep hangen . Dit is meestal wanneer ik veel vermogen van de motorvraag . Zodra ik dan de koppeling in trap laat de klep weer los . Ik heb gecontroleert : Gaskabel is nog helemaal goed . Pedaal lijkt ook niks mis mee te zijn . aftermarket cruise control unit met kabel ( kabel even losgehaald ) gecontroleerd geen verbetering. Nu zoek ik het in het gasklephuis . maar zitten hier mechanische delen in die gasklep vast kunnen houden ? En als dat zo is zou het een kwestie van schoon maken en smeren zijn ( en natuurlijk opnieuwe inleren ) ? of vervagen Of wat ik op internet heb gelezen dat de lmm ook voor toerental schommelingen zorgt kan dat ook de oorzaak zijn ? Ik hoop dat jullie me mischien een beetje verder kunnen helpen . Alvast bedankt . Gr, Pascal
  5. valt opzich wel mee 88 euro exc verzend kosten van bosch . bedankt voor de moeite allemaal .
  6. oja die hebben natuurlijk andere bougie doppen even niet meer aan gedacht
  7. 1 tip regelen een lange punt tang of een speciale tang voor bougie doppen van vw kost 20 euro ong van midlock. verder is het makkelijk
  8. Ik heb net even het motortje door gemeten en getest deze reageerd nergens meer op . mijn conclusie kapot. maar daarnaast meet ik niks op de stekker met in geschakelde motor en met uitgeschakelde motor . ik heb ook alle zekeringen doorgemeten binnen in de auto die waren allemaal goed. dus nu ga ik alvast een nieuwe pomp bestellen maar nu was mijn vraag zitten er nog ergens anders zekeringen die kunnen verklaren dat er geen spanning op de stekker staat ? of heeft dit er mee te maken dat de motor niet warmer is als 90 graden ?
  9. hallo allemaal , Ik heb de zoekmachine voor deze vraag al gebruikt maar krijg er niet echt een duidelijk antwoord uit misschien dat jullie me kunnen helpen . ik heb gisteren mijn waterpomp vervangen dit is allemaal goed gegaan wat mij opviel is dat mijn secundaire waterpomp niks meer doet. naar mijn weten moet deze waterpomp na het uitschakelen van het contact ongeveer 10 minuten blijven lopen toch ? of werkt deze op een andere manier ? het gaat om een passat v5 2.3 liter . weet ook iemand een zekering nummer van de waterpomp of zit die bij de rest van de motor elektronica ? alvast bedankt . gr, Pascal
  10. opzich gaat het niet zozeer om de setjes als ik besluit stoel verwarming aan te leggen dan koop ik gewoon origineel spul met originele schakelaars . maar het gaat mij er meer om of je met normale stoff bekleding verder nog met dingen rekening moet houde. niet dat dalijk mijn halve stoel weg smelt ofzo
  11. dat klinkt goed , weet je mischien nog welke dikte je daarvoor hebt gebruikt . en zou je mischien een foto voor me willen maken ? dan heb ik een idee . dankje
  12. oke dat is dan wel intresant , heeft iemand voor mij een korte how to ? of een korte uitleg wat ik er precies verder voor nodig heb buiten de set . want die bekleding krijg je die makkelijk los ? en krijg je hem daarna weer goed in model ? Gr, Pascal
  13. mischien een rare vraag maar bouwen jullie dit dan in bij leren bekleding of ook bij stoffe bekleding ?
  14. klopt , maar alvast vragen of mensen er ervaring mee hebben kan geen kwaad toch ? is makkelijker zoeken
  15. Pascal91

    soms inhouden v5

    hallo allemaal , ik heb een vw passat v5 2.3 liter benzine en heb een klein probleem . het is niet egt vervelend maar toch . de motor wanneer die koud is houdt die soms even in dus dan trap ik het gas in gebeurt er ff niks en dan zakt die in en dan vliegt die ineens weg. naja als zich dat 1 keer heeft voor gedaan doet hij het 2 maanden weer niet en dan weer wel . is eigenlijk geen vast patroon. de auto heeft net een grote beurt gehad . db ketting is naar mijn weten ook vervangen . de auto heeft 223 k gelopen. de lmm is nog nooit vervangen . de vacuum slangen zitten er allemaal goed op . de motor verbruikt geen olie geen kvs dus motor is verder in orde . loopt ook als een trein als die warm/koud is dan geeft die geen krimp en loopt die super soepel. ik rij altijd netjes warm . ik weet niet of iemand weet waar dit aan kan liggen ? alvast bedankt. Gr , Pascal
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden