Ga naar inhoud

AlboR

Members
  • Aantal items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over AlboR

Profile Information

  • Plaats
    RotterdamerT

AlboR's Achievements

0

Community reputatie

  1. Voor de inbraak was de auto tiptop in orde. Maar ik denk dat het wat te maken heeft met een kortsluiting die is ontstaan in de ECU toen de kabels doorgeknipt werden, kan dat?? Best wel een dure grap dan :S
  2. Dit betreft een VW Passat 1.8T uit 2001 met manuele transmissie Ik heb mijn Passat net terug van het schadeherstel bedrijf, omdat er vorige week bij mij in de auto is ingebroken, de dieven hebben toen het contactslot geforceerd en de accu-kabels doorgeknipt. Nu kamp ik met het volgend probleem: ESP lampje blijft branden(functioneert ook niet) + het motorstoringslampje, toerenteller schommelt en af en toe stottert hij bij 't optrekken. Ben naar de VW dealer gegaan en hun hebben de volgende storingen uit kunnen lezen: 16486 P0102 035 Luchtmassameter -G70 Signaal te klein 17545 P1137 035 Cilinderrij 1, mengseladaptie (vaker) Systeem te rijk 18265 035 Belastingsignaal - storingmelding van motorregelapparaat Daarna hebben zij ook een interactieve test uitgevoerd en daar kwam uit dat de benzinedruk te hoog was, verstuiver lek en dat de lambdasondeverwarming defect is. Ik denk dat het ESP lampje brandt door de verstuivers.. maar weet niet zeker of dit zo is.. Wie me kan helpen. Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden