Ga naar inhoud

latnagel

Members+
  • Aantal items

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over latnagel

Profile Information

  • Plaats
    Denham

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

latnagel's Achievements

0

Community reputatie

  1. Hallo Ben in bezit van een passat diesel automaat uit2002 en staat op de rem in de stand P en kan de automaat pook niet meer bedienen Auto start normaal .. maar ik krijg meldingen op het dashbord ,,motorbetriebe,, en branden van die controle lampjes mijn richtingaanwijsers doen het ineens niet meer en ook geen remlichten . wie weet wat dit is ..
  2. Hoi Arjen Als de auto koud is loopt de meter langsaam op richting 90 gr en zakt dan weer terug naar 50 gr dit herhaalt zich drie keer . En na een minuut of 9 a 10 rijden staat de meter strak op 90 gr en maakt ook niet uit of je nou 40km /p.u rijdt of 140km/p.u m.v.g. latnagel
  3. opgelost Het was toch de kachelslang. Onder het rijden iets meer toeren en dan begon ie te lekken. Meteen groot aangepakt en veel vervangen zoals, kachelslang, thermostaat,distributieriem, spanrol, waterpomp,alle riemen en dynamo want die had ook de geest gegeven. Zat de eerste paar dagen nog wat lucht in het koelsysteem . maar na 3keer op en neer naar groningen ongeveer 600km merk ik dat het lucht eruit is gegaan ( kon je borrelgeluid horen in de kachel en nu niks meer ) De passat rijdt weer geweldig. en kvs blijft mooi op peil . Groeten Latnagel.
  4. hoi Ted. vanmorgen van 10 tot 12.30 aan het kijken geweest waar het kvs lek weg komt maar niet duidelijk gevonden en achterkant van het blok zit niks geen ruimte je kunt amper je tl looplamp kwijt . Ook vanuit een smeerkelder de zaak bekeken. En het stomste is als de motor goed op temp is 90gr dan lekt hij helemaal niet . Alleen bij een klein stukje rijden b.v 5minuten als je dan er onder kijkt lekt hij. Maakt dan ook niet uit bij draaiende motor of stilstaande motor lekt gewoon elke sec een drup kvs weg. Het is een raadsel. wie weet raad Volgende week ga ik wel naar de vw garage misschien komen we er dan uit. MvG Latnagel
  5. hallo Fai en andere mensen O.K.die sensoren dat is een goed advies . maar waar komt die lekage vandaan en lucht in het systeem . graag reactie . groeten latnagel
  6. hoi vanmorgen de thermostaat vervangen en heeft niks geholpen. wel het lek gevonden van kvs . en lek bevind zich aan de achterkant van de motor en lekt boven op de automaatbak en loopt dan via zijkant bak bij de draagarm weg. omdat daar weinig ruimte is kon ik het lek niet precies zien .slangen van de kachel die daar lopen zijn naar mijn mening niet lek p s . kachel werkt goed maar hoor ook soms een borrelend geluid in de kachel dat geluid had ik ook voor het vervangen van thermostaat. motor word 90 gr en tempmeter schommelt nog steeds .wat kan daar nu nog lekken bij achterkant motor iemand nog een idee. m.v.g. latnagel
  7. zaterdag zet ik er een nieuwe thermostaat in . iemand nog een ander idee?? alles is welkom'' ''Latnagel,,
  8. Nieuw probleempje de meter van de temp schommelt nu op en neer dit gaat als volgt,, met koude motor loopt naar een paar minuten de tempmeter iets op naar 60 en dan minuutje of twee later begint hij te schommelen dan eerst 90gr dan 1min later 50 gr danweer 70gr zo gaat dit telkens weer. Tot ongeveer 10 minuten rijden en blijft dan op 90 graden staan ook bij 120km per uur. De kachel doet het goed . Moet na 500km wel kvs bij vullen ong halve liter , dan heb ik een stop melding in beeld van computer. Als ik hem dan bij vul aan peil heb ik het idee dat hij het er uit werkt . was laats nat van kvs bij draagarm bestuurders kant. Ook geprobeert te ontluchten van het koelsysteem bij het kacheluitsluiting via dat gaatje als je de slang iets terug haalt. Er zat toen wel lucht in , auto laten lopen temp 90gr kachel aan . Een paar dagen later dit ontluchten herhaalt en zat wel weer lucht in . Wat is er nu aan de hand. ,, kan verder ook geen lekkage ondekken. wie weet er antwoord op, zou graag willen weten wat het is. m.v.g. latnagel.
  9. Hallo weet niet of dit kwaad kan . uitleg . rij met mijn vw met koude motor weg en de temp meter blijft na 10 a 12 minuten dood in de hoek liggen en opeens ' loopt de temp op naar 90 graden in een tijd van 15 seconden . is dit normaal ? nog iemand goede raad? M.V.G. Latnagel.
  10. latnagel

    et 45

    hallo velgen passen er wel onder ,kunnen we mooi de winter mee door bedankt voor de info. m.v.g latnagel
  11. latnagel

    et 45

    Hallo nog een vraag over ET waarde kan van iemand velgen met banden over nemen 6j 195 65 15 banden met velg et45 Past dit onder een passat variant diesel automaat 74kw ? is er iemand die dit weet. dan zou ik dat graag willen weten groeten ,latnagel,
  12. hallo Rener zit er origineel wel een beschermplaat onder de automaatbak ? Als dit niet nodig is kan ik ook wel alleen een motorbeschermplaat van een w8 bestellen. toch. Geef je mening maar. m.v.g. latnagel
  13. Dat zou mooi zijn als die w8 plaat past , die wat ik eerst noemde kost 258 euro dat scheelt nogal. waar zou ik deze kunnen bestellen samen met de automaatbak beschermplaat incl montage boutjes. en is hier een bepaalt bestelnummer voor of e.d. Wie wil mij informatie hier van geven. nog bedankt voor de andere reactie,s m.v.g. latnagel
  14. hallo nu 5weken in het bezit van een vw passat en rijdt uitstekent . maar bij nader inzien ontbreekt er de motorbeschermplaat en de plaat bij de automaatbak ook . nu mijn vraag iemand nog tips bij een vw dealer gevraagt naar de totale kosten en vond dat nog wel erg duur de plaat onder de motor versterkte uitvoering kost 258ex en voor de bak 91euro ex passat uit 2002 diesel automaat variant . misschien weten jullie nog een ander goedkoper oplossing . ik lees het wel m.v.g latnagel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden